"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. március 9., szombat

Kikapcsolódásnak, sikerélménynek..

.......szántam ezt a rókicát, aminek a mintáját Ágitól kaptam...A farkasok után ép jókor jött...nem gondoltam ,hogy ilyen sok varrni való van rajta..Persze ennek is van előzménye, facén láttam egy "táncoló rókát",szerelem volt első látásra, csak ép más kézimunkán dolgoztam.Szándékosan, vagy véletlen, onnan számolva ha nézelődtem a facén "szembejött" egy- egy róka, majd elkezdtem  egy albumba gyűjteni, aminek az eredménye az lett, hogy más ismerős is ha talált, küldte nekem....Nagyon szép gyűjtemény jött össze ..Itt jöttem rá, rókicák kapcsán, milyen  sok ismerősnek jutottam eszébe,és vette a fáradságot és küldte nekem...

//Erről jutott eszembe, tegnap olvastam egy cikket, ami taglalta , csináltak egy statisztikát,hogy ki a  népszerű, hol van a listán...Cikk írja, micsoda nagy hanyatlása van a facénak,és írta hogy ki a legnépszerűbb, nem tudom, nem ismerem, nem is hallottam róla...és a pinterest is lefelé megy...Ezt csak azért írom, mert rögtön a mi "kis családunk" a bbloger jutott eszembe...Ezt most nem is feszegetem... de mindig aggályaim vannak, és nem szeretnék károgó lenni...///
❤❤❤❤
Nos hogy visszatérjek a hímzésemhez... elkészült e kis rókica... 16-os aidára, ami nekem, már """szem kinéző""" volt,fájt a szemem, bedagadt a megerőltetéstől...Be kell látnom, egyszerűen nem megy,/nagyítóval sem/ nem látom, a minta sem volt ép tök tiszta...Lehet hogy nem is tökéletes,a hímzés sem,  de azon voltam...A kontúrok meg külön mumus nekem...
Ezer éves régi anyag, ami gyárilag jelöltek...Sem hideg, sem meleg vízzel nem jött ki... Halványan de látszik...Nem mertem dörzsölni, ne hogy   a hímzés is kárba menjen...
Rögtön keretbe is került, legalább elmondhatom , minden mozzanatért rendesen megdolgoztam, de büszke vagyok... hogy azért kész...és a falon van már...
Köszönöm a mintát ÁGi...







❤❤❤❤❤

 és újabb színek az égen...hátha érdekel valakit, még rajtam kívül...



Köszönöm a látogatást..
Jó pihenést,kellemes kikapcsolódást...legyetek jók...

11 megjegyzés:

  1. Tündéri lett a róka!!! Meg már keretben is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ép találtam egy keretet amibe belefért...szerencsére..
      Bemelegítés volt a táncoló rókához, meg amig összeszedem a fonalat meg a bátorságomat...

      Törlés
  2. Nagyon cuki! És még színben is passzol a madárkádhoz!
    Becsapósak ezek a légiesnek tűnő minták, azt gondolja az ember, ezzel nincs sok munka, aztán amikor benne van, akkor jön rá, hogy van böködni való bőven. Jártam már így én is.
    Vera, büszke is lehetsz magadra. Ügyes vagy, no, hogy a kis lukú anyag, meg a sok kontúrral tűzdelt minta ellenére megcsináltad, ráadásul ilyen gyorsan. Én mindig kalapot emelek előtted.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye? máskor is jártam már hasonlóan...azt gondoltam, hamar letudom...és meglepő de sok böködni való van egy ilyen kicsi mintánál is...Varrtam egy nagyon piccurka nyuszit, az is nekem két nap alatt készült el..Jó nem egésznap,varrtam, de egyszuszra nem tudtam kivarrni...HMMMMhát a konturól meg ne is beszéljünk...Mások kontúrozását száj tátva nézem... enyémen lejön, hogy milyen nehezen és görcsösen varrtam...

      Törlés
  3. Nagyon helyes lett :). A fotóid mindig szívet gyönyörködtető :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cuki lett!!! :-)
    Nálunk is ilyen szép vörös volt az ég tegnap este. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Helga!
      Mostanság elég változatos és szépséges az ég... akár a reggeli napfelkelte, akár az esti naplemente...

      Törlés
  5. Kedves figura a kis róka :) jól néz ki a falon is, mutatós :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...ez csak bemelegítés egy nagyobb munkához, ami úgy szintén róka...Sokan megvarrták,mindekié gyönyörű lett, én mégis kicsit félek, aggodom... de nem tudom miért...

      Törlés
  6. Jól sikerült a rókás hímzésed, és jól mutat a madaras kép társaságában a falon. Ne aggódj a következő rókás hímzés miatt, menni fog az is! :)
    Szépek a fotóid is. Én is gyakran gyönyörködöm a napkelte vagy naplemente színeiben.

    VálaszTörlés