"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. március 30., szombat

Nahát...nahát...

..még egy terítő sem fogott így ki rajtam...Az utolsó kör jól kifog rajtam, sokáig azért nem álltam neki, mert féltem, nem lesz elég a fonal.Akkor kitaláltam, fehérrel kombinálom, de már előtte is tervbe volt véve, hogy egy kör fehérrel lesz készítve, akkor aztán tuti, hogy elég a fonal...De máskép alakult, amire azt hittem hogy egy külön álló kör, nem az volt, kombinált sor volt, és akkor már borult a terv...Kitaláltam, hogy majd az utolsó körnél, vagyis ezek a csücskök, fehérrel lesz kombinálva...de csak ugy tudtam megcsinálni, hogy sokszor, csavarni kellett, vagy én nem jól értelmeztem... Lehet hogy nem érthető ahogy írtam, de a lényeg hogy nem lett jó...AKkkORR bontás, nem vágás, mert minden sárga színre szükség lehet...éss nincs más, mint újra neki állok a maradék fonalal, vagy végig érek vagy nem...Nem volt elég, hogy visszabontottam nagy nehezen a kész darabokat, de sajnos minden új csücsköt is bontanom kellett, sokszor sírás jött rám...hogy eldobom a büdös francba......Vagy elegem van belőle, vagy tényleg ilyen nehéz...Sovány vigasz, mert más is mondta, hogy sokat bontotta az utolsó kört...NNNOs még mindig nincs kész...Már megy az idei terítő, azt hiszem, jobb ha kihagyom...
Jelen állapot... és egyáltalán nem vagyok elégedett a munkámmal...ez engem szívat..




Sok év után végre újra nyílt nálam írisz...valamikor csodájára jártak, mert széles sávban csak írisz nyílt, gondolt egyet, mind kipusztult, de  hosszú évekig nem sikerült újra telepitenem, mert sosem nyílt, sőt meg sem eredt...



egy kis csendélet...

12 megjegyzés:

  1. Hú, ennyi munka után az elkeseredésed megértem. Biztos kitalálod hogyan tovább, talán kis szünet kell.
    A kerted szépen virágzik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs kis szünet... befejezem...még ha akármi is történik...csak a fonal legyen elég.
      Alig van virág,ahol hely volt oda ültettem valamit...de gyre kevesebb, és nem akarom pótolni sem, már most nagyon nagy a szárasság, nem tudok ennyit öntözni...főleg kannával

      Törlés
  2. Az írisszel, pontosabban törpeírisszel jártunk így. Itt volt, amikor költöztünk, de mi ott jártunk fel, rátaposódott, eltettem onnan, ahol kipusztult, vagy ahogy írtad nem maradt mg. Most hitet adtál a próbálkozáshoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sárga kankalin se marad meg nálam...itt a falúba, másnál árok szélén is terülve... nálam meg nem marad meg,jó párszor ültettem... hiába...

      Törlés
  3. Úgy látom csak kialakul az a terítő!
    Virágok, emberek ahol nem szeretnek, nem is maradnak, keresni kell a "jó" helyet nekik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismersz már annyira, hogy tudod, hogy nem tudom feladni... akárhogyan is de kész lesz...ha nem igazán szép, de akkor is befejezem...!..
      HHHú ezt még nem is hallottam, de igaz lehet!A virágjaimnak sehol nem jó, nincs jó helyem...

      Az emberek... hmmmmmm

      Törlés
  4. Pihentesd egy kicsit, de ne add fel. Annyira gyönyörű :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Rozy pihent már...ugy sem volt jó, nem ment jobban, de ma reggelre már csak 4 csücsök van!!!!!!!Ennek kész kell lenni!!!Köszönöm a biztatást!

      Törlés
  5. Hajrá! Már nincs sok hátra! :) Ezzel is megbirkózol, mint sok mással.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Edit... nagy kő esett le rólam, ma befejeztem...

      Törlés
  6. Ezt a technikát èn csak csodálom,hozzászólni nem tudok csak annyit,h.csodaszép és megbirkózol vele!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andulka! nagy nehezen de sikerült ma...befejezni..Meg lehet tanulni, nem mindenkinek megy ám ilyen nehezen, mint nekem...

      Törlés