"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. szeptember 13., péntek

CSAK::: mert nekem tetszik...

Egyre kevesebb virágom éli túl az idei nyarat, de tudom nem csak az időjárás, én is besegítek néha...Nem akartam túl öntözni, ennek eredménye, hogy sokszor estére az "utolsókat" rúgta szegény virág, így életmentő vizet kapott...Nem lett sem permetezve, sem műtrágyázva, ami igen csak fontos lett volna...Visszaemlékezem, miért is lett igazából minden elhanyagolva...ráadásul, későn  lettek a magok is elvetve...Több mint hét hónap telt el, mire az utolsó lelet is a kezembe került... addig képtelen voltam előre készülni...Minta vétel...várás... és ez többször is megtörtént, az idő múlt...én meg magam alatt,semmi konkrétum, azon kívül, hogy újra kell minta... hiába a sok biztatás, bár nem vertem nagy dobra, volt aki tudta. töltögette a lelket belém....Vannak fájó pontok...és nem azért mert ép nem írtak a bejegyzéseimre...A farkas hímzésébe temetkeztem....lelkem ápolgattam... hogy talán...Nagy kő esett le... rólam, így aztán gyorsan az elmaradt dolgokat pótoltam...próbáltam utol érni magunkat...Ez az év úgy tűnik , nem a legszerencsésebb év lesz, jó lenne ha már befejeződne a rossz széria...
Saját magunknak írjuk, akkor ez is idetartozik...és az is igaz, a felületes ismeretség, előbb-utóbb megmutatja magát, főleg hosszabb idő után.Kaptam már jó nagy pofonokat...csalódásokat... de túllépek , felülkerekedek a sérelmeken is....és igaz az is, ha eltörik valami, össze lehet ragasztani, meg lehet csinálni, de az már nem ugyanaz..

Ami elmúlt.. elmúlt, majd jó lesz visszaolvasni később, ha netán elfelejteném...
Kedves barát nőm írta, hogy kiírom magamból...talán igaza lesz,és megkönnyebbül a lelkem.

Most pedig a kedvenc témám... a madarak , virágok, felhők  és egyebek...







 szépséges szivárvány volt, csak egyben nem tudtam lefényképezni...akkor még nem tudtam, hogy Szeged és térségében micsoda nagy pusztítást csinált a szél és eső...Milyen sok kár  és baleset volt... Mindig együtt érzek, akinek kára van, tudom min megy keresztül.









 napraforgó maradványai... és megint eszembe jutott.. MERT maradtak még olyan pár centis kis napraforgók, amiket levágtunk, hogy ki tegyük  az etetőhöz a madaraknak... és akkor láttam, mind tele volt poloskával...VAJON??????








 szépségem...



 ééés... öregebb lett a gazdájával együtt...Cica is szeptember első napjaiban született és 14 éve...


csak úgy...




goblen kép, ami rám vár, hogy kivarrjam

Köszönöm a figyelmet... ha van még aki elolvas...és szép hétvégét kívánok az idetévedőknek!!!

18 megjegyzés:

  1. Van! Szép hétvégét Nektek is!😊

    VálaszTörlés
  2. Szep hetveget egy masik olvasotol is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv nálam...Titkos olvasó? jó lenne tudni kivagy..levelezőmbe is irhatnál, ha itt nem akarod fel fedni kilétedet..

      Törlés
  3. Persze, hogy olvaslak. Mindig.

    Drága Vera, írod, hogy csalódtál emberekben. Nem tudom, hogy netes ismeretségű emberekre gondoltál e? ezzel kapcsolatban írnám Neked: én már megtanultam, hogy ezek az internetes ismeretségek nagyon felületesek. Biztos vagyok benne, ha pld. én is eltűnök a palettáról, egy hónap múlva a kutyának nem jutnék eszébe. Ezer más inger érheti nap mint nap az embert, szép lassan a háttérbe szorul egy soha nem látott emberke. Tulajdonképpen nem tudunk egymásról jóformán semmit, csak amit a blogon megosztunk, az meg édeskevés, hogy mélyebb barátság alakuljon ki. Persze lehetnek kivételek, sőt!! biztos van ilyen. Azokra akkor viszont számíthatsz mindig.

    Mindezektől függetlenül, én nagyon tudok ragaszkodni még így is személyekhez, hogy soha nem láttam, soha nem beszéltem vele személyesen. Ameddig tudom szorítom magamhoz Őket, de egy idő után, amikor már nincs új info vele kapcsolatban, na akkor jön az üresség érzése és elengedem magamban.

    Te is ilyen vagy, akit ölelek magamhoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Igazából a netes ismeretségről írtam... Valóban nagyon felületes,és lehetne ragozni, de nincs miért...Azt kell elfogadni ami van... Ha valaki nagy blogos volt, ha lehet igy írni...én aztán az voltam...és nem azért hagyott alább a kedvem, mert a facén is vagyok és olvasok...ott is..Valahogy megváltozott az egész... sokszor azt érzem, talán én lettem unalmas, és ha már a 20. neszit mutatom... unalmas....Hisz hosszú évekig nem lehet minden bejegyés új... és más...Erre a pár utolsó mondatodhoz most ép jól jönne az idézet amit a napokban találtam a facén...

      Törlés
  4. Vera remélem minnél előbb jó, és megnyugtató leleteket kapsz a problémáddal kapcsolatban!
    Sok szeretettel kívánom, hogy minden rendben legyen Veled, és a virágaiddal is!
    Ez a gobelin már így is szép, hát még kivarva milyen gyönyörűvé fogod varázsolni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Irtam lejebb, arról most külön nem irok, rendbe van minden... csak volt...köszönöm.
      Az elmúlt 10 évben nem varrtam már goblent..és ezért kicsit félek is tőle...elszoktam a glon himzéstől, de ki kell varrnom a menyem vette a szülinapomra...

      Törlés
  5. Szép képeket hoztál!
    Alex gyönyörű állat. A cica cuki.
    Milyen lelet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kis géppel, lehet képeket készíteni akármiről.
      való igaz, Alex gyönyörű...de a kedvessége, szeretette jobben lenyügöz..A cicánk meg igazi kis macsek..imádni valóak.

      Törlés
  6. Rendbe van minden,.....hála az égnek,és már múltnak irhatom, ...Igazából nem szeretnék róla többet irni,beszélni csak ép azért tettem emlitést, mert minden virág későn kezdett nyilni, hisz a vetése is későn történt meg...
    Köszönöm... Megoldodott minden,...
    Nem szeretnék felfújni semmit...csak leírtam, amit gondoltam...

    VálaszTörlés
  7. Várom a kész hímzésedet, szépnek, érdekesnek ígérkezik. Nézz előre.Ölelés neked.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A himzése még odébb lesz, hisz most egy nagyobb képet varrok,ami sok időt elvesz, plussz a kert és a munkánk is...Most az amigurumik is várnak..olyan édes mintákat találtam... de hát csak kevés idő van...és persze ez az örökös fáradság és álmosság... engem most ép ez gyötör... még összenől a szemem, a sok alvástól, aztán fordul az egész... akkor meg aludni nem tudok...

      Törlés
  8. Én is itt vagyok!
    Hétfőn én is láttam a szivárványt, de persze le volt merülve a fényképezőgépem, teloval meg nem tudtam ilyen jó képeket készíteni, mint Te.
    Alex nagyon cuki, a cica pedig a korához képest nagyon jól tartja magát. :-)
    A goblen gyönyörűnek ígérkezik, kíváncsian várom, hogy kivarrva milyen lesz. :-)
    Szép napsütéses hétvégét kívánok! :-) Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neked is!
      Ez az időjárás,.... mig mi szivárványokat láttunk,és sütött a nap, az ország másik részén tornádó, szélvihar uralkodott...rengeteg kár... sajnálom szegényeket..
      Mindkettőt imádom, imádjuk...ki is használják...
      A goblen kicsit később...jön

      Törlés
  9. Isten éltessen, Verám! Szép virágokat kaptál. A gobelin is ajándék volt?
    Jó hír, hogy meggyógyultál. :)
    Én is láttam szivárványt, de a magas házaktól nem lett volna jó a fotó, így nem is próbálkoztam megörökíteni.
    A "szépségeidben" pedig teljen még sok-sok örömöd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Edit...fiam mindig meglep valami szép csokorral.a menyemtől meg a goblent kaptam....
      Ritkán lehet látni ilyen szép szivárványt... nagyon sajnáltam, hogy nem sikerült egybe fotózni.
      Jó hogy vannak... imádni lehet őket!

      Törlés