"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. szeptember 16., hétfő

Fázis fotó.

Érdekes ahogy alakul, egyre szebb és egyre többet mutat meg magából...Most már úgy gondolom ,teljesen látható és kivehető , hogy bizony egy rókica készül.KB 3 hét telt el, hogy utoljára mutattam,és közel jártam a féluthoz...Nem tudom sok , vagy kevés amennyi elkészült, ...nekem ennyit sikerült...ennyihez volt idő.












 még hamar az árnyékba, hozott egy virágot a kaktuszom...





 Köszönöm a figyelmet...Szép hetet, jó munkát, vagy aki megteheti jó pihenést!

15 megjegyzés:

  1. Iszonyat gyorsan haladsz, nincs okod panaszra. Viszont kutyára tippeltem nem rókára. :-) Szép lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kata.. peddig én nem érzem, hogy annyira gyorsan haladnák,lassan is varrok,de most mással nem foglalkozom,....szeretném gyorsan befejezni,bár az még odébb van

      Törlés
    2. Tudod Vera, én is úgy érzem, hogy nem haladok a rókás képemmel, pedig már csak 2 db mintaív van hátra.:-) Mivel minden nap látjuk nem igazán érzékeljük a haladást. Lassan varrok én is, mert rengeteg árnyalat van a képben. De alig várom már, hogy készen lássam. :-)

      Törlés
    3. Te nem csak varrsz, horgolsz is...estére nem tudok már kézimunkázni... hiv az utobbi időbe az ágy...
      Elhiszem hogy várod hogy kész legyen...hidd el én is

      Törlés
  2. Téged ismerve, ugye hogy jól tippeltem a rókára? 😊 Nagyon szép lesz! Imádom a színeit 🤗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen jól tippeltél...Csak aazt nem tudom, hogy lehet, hogy ennyre elvarázsoltak ezek a ravaszdik..jja és a madarak...
      Találtam egy blogot,természetfotós..rengeteg képet készitett rókákról is...Meg kell nézni,,,többször is...
      Hogy a rókák színe varázsolt e,azt viszont nem tudom!

      Törlés
  3. A róka nagyon szép! Remek képeket találsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!Nem mostanába találtam a piteresten, de ssokszor tovább léptem,de mindig szembe jött velem, peddig elsőre is nagyon tetszett...Mióta lementettem, nem jött elém..szerintem akarta, hgy kivarrjam...

      Törlés
  4. Ez aztán a kép! Szuper lesz! és szerintem is nagyon jól haladsz!

    VálaszTörlés
  5. Jó sokat haladtál a rókás képpel. A virágaid pedig csodásak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm... bizony a sárga színeket imádom!

      Törlés
  6. Szerintem is nagyon jól haladsz. :-)

    VálaszTörlés