"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. szeptember 28., szombat

Hétvégére.

Ráadásul utolsó szeptemberi hétvége...Legyen mindenkinek szép és  jó...Szüretelés ideje...és a kirándulások és a séták ideje is lehet, jó idő lévén...Legyen nagyon szép kikapcsolódós hétvégétek,töltsétek tartalmasan...ki hogy szeretné
.A hét képeiből válogattam össze, és mi más lehetne, mint felhő, és ahogy az égre néztem, mintha valaki ecsettel és festékkel összekeverte volna a papirlapon a festéket...madarak...most kivételesen, mátyás madár..Láttátok már micsoda gyönyörű tollakat kapott a természettől? és micsoda félelmetes hangja van? ahogy becsap a fába az áldozatáért? félelmetes..tegnap szívinfaktusi állapotba kerültem, ahogy felettem elkezdett síkitozni...úgy meg rémültem...Ez az élet rendje...nekik is kell enni










 a víz cseppek is látszanak, mintha gyöngyök lennének az ágakon..


 plédeket mostam a szép időbe, mögé telepedett a Cica... olyan aranyos ahogy kifeküdt...




                                                                               ❤❤❤  






 és hogy virág is legyen... nem lehet velük betelni., még ha csak pár szál virág...



cinkék is itt vannak, nehéz fotózni, főleg ablakon keresztül...



és amin most bütykölök...Nem csak drága fonal, még az ember ujjait is és a kezeit is tönkre teszi..Körmöm, bőröm oda...Az amigurumik lényege és szépsége, a szoros horgolásban rejlik...viszont a kezünk bánja..Alakulóban...




 Olyan sokat fejlődött, csak az utóbbi időben az amigurumik horgolása, technikailag.Itt pl az ujja..popkorn-nal készült... ááááááááááááááhhhhát nem érdekes?, jó hogy sok videó áll, már rendelkezésre, hogy megnézzük, egy.- egy részt hogy kell elkészíteni...Nos nem sok van vissza, de  az összevarrás külön téma is lehetne..Sokan ott bukunk el, mert nem könnyű a pici részeket úgy oda varrni, hogy szép is, és jó is, és  nem rontsa az összképet...Az ember azt gondolná, hogy 2 sor  szín váltása, nem nagy dolog... de bizony nem könnyű, és igazából elég nehézkess.. Csak a  csíkozást sokszor bontottam, mert csak nem akart összeállni..Remélhetőleg hamarosan egybe lesz a hangya és mutani is tudom...Addig is... ppááá



nagy sárga paca...ennyi látszik,és majdnem hogy unalmas is ... varrogatni

Köszönöm a figyelmet...



4 megjegyzés:

  1. Annyira szépek az égképek! :)

    Pont figyeltem a virágpiacon, hogy megjelentek a krizantémok, egyik szebb, mint a másik. Az enyémek még nagyon bimbós állapotban vannak, hatalmas lett némelyik (gömbkrizantém) biztos szép lesz mire kinyílnak.

    Távolról láttam még csak mátyásmadarat, a hangját nem is hallottam, csöndben repült :) közelről még szebb lehet. Nálunk nem hiszem hogy lesz valaha is az etető környékén :D túl zajos helyen lakunk, városba nem merészkedik be szerintem.

    VálaszTörlés
  2. Jól haladsz a hangyával:) virágaid megint nagyon szépek. Legyen neked is szép a hétvégéd!

    VálaszTörlés
  3. Beautiful photos of your garden, Autumn is here and the nights are drawing in fast,
    Have a nice weekend

    VálaszTörlés
  4. Puszi a cicának!
    A hangyácska szépen alakul. Igen, én is észre vettem hogy a minták egyre profibbak.

    VálaszTörlés