"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. szeptember 7., szombat

Együtt...

Az új táska mellé, terveztem, táska rendezőt is, mert ugyan imádom ezt a fazonú táskát, de megtalálni benne bármit, egyszerűen sokszor lehetetlen...Nem kevés cucc kerül a táskába,és akkor a "Pipere" csecsebecséket még nem is említettem...Úgy indul hogy három szemüvegtok... ez magában is nagy helyet foglal, plussz a" túlélő csomagom", irataim,ha orvoshoz kell menni a hozzávaló papírok...füzet, de lassan könyvé alakul...fényképező gép, ami nélkül nem lehet eindulni, telefon... pénz tartóm...és már a nagy táska is tele.jjaa és kis üveg víz....Akkor úgy gondoltam, hogy  már elengedhetetlen , hogy ne legyen valami táska rendező... és ha táska rendező, azért zárható legyen az is, meg rossz szokás... de szinte mindig nyitva   aa táska...Semmi nem úgy alakult ahogy elterveztem...bár kész lett,egy neszi mintát választottam, ami nagy kedvenc, sokáig elbíbelődtem a sok zsebbel, rekesszel...túl nagy lett, ha a táskába teszem kilóg belőle minden... ..Igazából nem lettem előrébb, igy legalább minden kiáll a táskából.sőt a táska is szétterül...Mondhatnám azt is adtam a sz... egy nagy pofont...de majd máshova jó lesz..Azért most látszik, hiába a sok zseb a táskára... valahogy kisebb a rakodó felület, alacsonyabban van tán a cipzár is... vagy fogalmam sincs...Vagy igazából igy ahogy van nem tetszik, bár apa szerint szuper lett és szép is...Persze nincs mese, ez lesz befogva...tetszik nem tetszik...

Megtörtént a beavatás is,.... igazából nem nyerte el a tetszésemet a táska, pont a leírtak miatt,most azon gondolkodom, hátha maradt a boltba ez az anyag, mert régen vettem...és akkor ha nehezen is, de átalakítanám...






 kicsit muris... nem de????  nem tudom milyen virág egyiket sem... kérdeztem már, nem jött válasz... szóval virág...


 ép csak megmaradt... most nyilik másodszor...a másik nagy kaktusz, ami az unokáé, csak 30 év múlva nyílott volna, féluton megadta magát sajnos, igy esélyem sincs hogy lássam a virágját...amint a kis csicsergőm mondta "megéled az mami"


 ez is csak sínylődik... a téli teletetés nem igazából tetszik egyik kaktusznak sem...

őrzi a házat...

14 megjegyzés:

  1. Nem szeretem az egyterű táskákat, pont azért, mert nem lehet bennük semmit megtalálni. Jó ötlet persze a táskarendező.
    Remélem, sikerül neked úgy alakítani, hogy passzoljon a táskádba.
    Az a vicces növény nem quinoa? A neten próbáltam keresni hasonlót, ezen az oldalon talán ilyen van az egyik képen:
    https://fmc.hu/2019/02/09/quinoa-taplal-es-gyogyit/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juci írt hogy disznóparéj...,amit én teljesen elfelejtettem...
      a keresőbe irtam...talán megtudod nyítni...

      Most másik szütyőbe vannak a dolgaim, terv van, hogy legyen a táska kicsit átalakitva, csak az anyag kérdés...
      https://www.google.com/search?sxsrf=ACYBGNQli__464F9n6xPFWjpEOesHf0I5Q:1567852077200&q=piros+diszn%C3%B3par%C3%A9j&sa=X&ved=2ahUKEwi6sPyQwL7kAhVDposKHWp-DwYQ1QIoAXoECA4QAg&biw=1024&bih=667

      Törlés
    2. néztem amit küldtél... hhhhát nem tudom....rá is hasonlít...

      Törlés
    3. Igen, lehetséges, hogy disznóparéj, valóban nagyon hasonlít. Egyébként a quinoa és az amaránt is ehető, egészséges gabonaféle.

      Törlés
  2. Kedves Vera! Én pulykaorrnak ismerem ezt a muris virágot. Évekkel ezelőtt nekem is volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. üdv Margómama... elhiszem, hisz sok neve van a virágoknak, ki igy ismeri, ki úgy.....köszönöm!
      Amit Edit írt, azt pl ha jól olvastam megeszik ...A többi ilyen virág úgy néz ki mint amit Edit linkelt be...

      Törlés
  3. Most a képeket látva nekem is kétségeim támadtak a"pulykatakonnyal" kapcsolatba :) Magjából majd megtudod állapítani melyik is igazán.

    VálaszTörlés
  4. Juci engedelmeddel elhoztam, és remélem nem haragszol meg, amit irtál szószerint...

    Most ismertem fel, mi ezt a virágot "pulykatakonynak" neveztük disznóparéj családjába tartozik, viszont ha szebb megszólítást akarunk akkor amarántnak hívjuk

    VálaszTörlés
  5. Nekem tetszik a táska is, a rendező is, ha meg átalakítod, biztos lesz helye a másiknak :)
    Az a piros ormányos virág hihetetlen :)
    És a kaktuszaid is gyönyörűek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ildikó...Nagyon kicsi esély van, hogy lesz ez az anyag...még csinálhatnám az alját csak egyszínű feketével , de az meg már túl komoly lenne..
      Ez a virág tényleg csuda...kiváncsi leszek elszórja e a magját, és jövőre lesz -e..

      Törlés
  6. A táskád nagyon tetszik. Virágaid csodásak, Alex nagyon elfáradt az őrzésben úgy látom:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva..Persze kevesebb tévedésem lenne, ha egy szuszra elkészülne egy táska.. de szöszölös is vagyok, meg annyi időm nincs, hogy meg tudjam varrni, van hogy hetekig ülök rajta...
      Igen,igen, Alex elfárad a sok őrzésben...

      Törlés
  7. A táska szuper!
    Az egyik virág olyan mint egy elefánt az ormányával.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bea...Bevallom, nekem nem elefánt ormány jutott eszembe...Minden esetre jópofa...

      Törlés