"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. november 17., vasárnap

Régi gömb,új köntösben...

Nagyon akartam valamit csinálni,de valahogy mintha elkapott volna, hogy semmiheznincs kedvem szindróma..Ezt a horgolt mintát már többször nézegettem, tetszett is, mégis  befejezés nálam máskép alakult,és alig vártam hogy kész legyen..Ennek a gömbnek meg nem tetszett a színe,igy új ruhát készítettem.
Persze előzmény, hogy kész lett a róka, és megint jött az a nagy űr...hogy most mit lesz, mit csináljak...Be vagyok határolva is más miatt is egy kicsit..





takaró projekthez...

Köszönöm a figyelmet...Szép hétvégét..

9 megjegyzés:

  1. Lehet, elkerülte a figyelmemet , akkor bocsi , de én bizony nem láttam készen a rókádat . Pedig nagyon kíváncsi vagyok , milyen a folytatása, a végkifejlete .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ági nem kerülte el a figyelmedet, mert még nem mutattam, tegnap átesett a fürdésen,száradáson, ma a vasaláson, most a keretre vár...Remélem hamarosam muatatom...és már jó párszor megsimogattam...

      Törlés
  2. Ezért vannak a jó barátok, tőlük kapsz inspirálást! Hajrá Vera.

    VálaszTörlés
  3. No igen, mikor nem tudjuk mihez kezdjünk.
    De rájöttél és szép lett a gömb.
    Nahát! Mennyi horgolt kocka... és még mennyi kell!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye mekorra dillemma...???Terv az van... csak a sorrendet kéne állítani...de még sosem úgy volt, ahogy terveztem...

      Törlés
  4. Izgatottan várom a rókádat :)
    A gömb szép lett

    VálaszTörlés
  5. Egyedi lett a sima karácsonyi gömb! Tetszik!

    VálaszTörlés