"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. november 6., szerda

Szív levendulával../FRISSÍTVE/

Idén nem is készítettem illat párnát, sem himzetett, sem csak anyagból varrósat...mostanáig... pinteresten nézelődve találtam egy nagyon aranyosat, rögtön eszembe jutott...hoppá, én is tudok kis rózsát horgolni, sőt drapp kockás anyagom is van... levendula meg amúgy is van..Feltúrtam az anyagos dobozokat, de egy  szívre valót sem találtam...találtam mást, talán a célnak igy is megfelel....
De előtte a rózsa horgolásért is "megdolgoztam", mert természetesen a mintámat nem találtam, és mikor kerestem a neten sem találtam egy fél mintát se...Miután jól kikeresgéltem magam, fel is adtam... rögtön szembe jött velem a minta....Több időm ment el a kereséssel, mint a az egész szív elkészítésével.Rögtön két szívet szabtam, egyik lett csak kész, ez a készítés most nagyon kellett a lelkemnek..."pöszmösz" is  van benne , hogy jó kis puha legyen, jó érzés legyen simogatni.

Közben elkészült a másik szív is... cak a színe és a nagysága más, ennyi anyag volt...



sikerült, ráncok  nélkül a középrész...én is meglepődtem rajta...





5 megjegyzés:

  1. Annyira szép!! az anyag, a rózsa rajta, a színek...

    Az idén egyetlen levendulás illatpárnát sem csináltam. Nagyon leült a kreatív oldalam :(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm..Nos itt az idő, hogy te is készitsél pár levendula párnát...Ilyen szempontból én is leültem rendesen...és már nincs is kinek készíteni...aaaakörnyezetem tele az ilyen apróságokkal...

      Törlés
  2. Aranyos szívecske! Horgolt rózsát, úgy csinálom minta nélkül egy hosszú csíkot horgolok egy ráhajtásos pálcákból azt tekerem fel rózsának.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...NNa majd megpróbálom ezt a horgolást is...sokkal egyszerűbb a minta is...

      Törlés
  3. Nagyon mutatós! Van benne munka, de ettől szép.

    VálaszTörlés