"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. december 21., szombat

Egy kis apróság..

Nehéz volt gyorsan dönteni, mit is szeretnék, mire is lesz idő, és erőm hímezni...Már régebben kiszemeltem???????? kisrókát,a kis Vukot... Pici keretbe tettem... hogy majd könnyű, könnyebb legyen hímezni, pár xszemet, hogy ne tétlenkedjek, sőt előtte bepróbáltam, tudom e majd tartani a rámát...A semmittevés nem az én műfajom..El is kezdtem... aztán lassan de kész lett, viszont még maradt időm... rengeteg, igy más  apróságnak is neki fogtam... Ügye ismerős???, Már rég szerettem volna kihimezni, majd kis tartóka lesz, ha megtudom varrni...Majd eldől...
A karácsony meg majd jön... csendbe... és  egyszerűen...





❤❤❤❤
Árkádba mentünk, ott volt dolgunk...a fotók ott készültek...ennek ellenére nem jött meg az ünnepi hangulat.Még tavaly a pécsi vásárcsarnok a bérlőinek utalványt adott karácsonyra, amit most vásároltunk le...Mivel az egér nálunk fogyó eszköz, így két egeret vettünk./Jó vezetőség volt/







Köszönöm a figyelmet...Jó készülődést!

6 megjegyzés:

  1. Vera olyan aranyos a kis Vuk, na de az a sapkás kiscsibe..))) Nagyon ügyes vagy, szép dolgokat készítesz.
    Nagyon boldog, és békés karácsonyt kívánok, sok-sok szeretettel!

    VálaszTörlés
  2. Az aprókáid is aranyosak, na de Vuk azt mindent visz! Tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Mindent leírtak előttem, s látom, az előzőleg írt kommentem is elszállt. Boldog ünnepet neked.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kis aranyos mintákat találtál. A törpesapis madárkát egyszer én is hímeztem, képeslap lett belőle. 😊
    Kedves gesztus volt az utalvány. Máskor is adhatnának!
    Boldog, békés karácsonyt kívánok nektek Vera, és jó egészséget az új évre!

    VálaszTörlés
  5. A Vuk nálam is mindent visz, csodás hímzés! :-)

    VálaszTörlés