"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. december 2., hétfő

"Vendég" madár.

Igazából száz százalékosan nem sikerült meghatározni, hogy milyen madár... csak tippünk van, ...Még a múlt hónap elején ücsörgött a fólia kéményén, és várta hogy fotózva legyen... mutatta is magát...Az utolsó kép ahogy felszállt a szépséges  kitárt szárnyaival nem sikerült...Azóta sem járt erre, lehet hogy csak megpihent, vagy a prédára várt...






 💔💔💔
madár etető készítése...




💖💖💖
ibolya, nyílik
másik karácsonykaktusz is kinyílt...

Köszönöm a figyelmet... szép napot!!!

8 megjegyzés:

  1. A férjemet hívtam segítségül: ez egy egerészölyv. Nem lesz nálatok rágcsáló, ez jó. Valóban, szívesen melegszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem a fotót... hátttttttttt nem mernék megesküdni hogy egerészölyv...karvalyunk már volt, és annál nagyobb is, arról videó is készült, ahogy a zsákmányt megfogta és megedte...Egyébként hideg volt a kémény...

      Törlés
  2. Jó ötlet az a madáretető, ügyesek vagytok, hogy megcsináljátok. Nekem még az a régi van, amit a szomszéd bácsi készített nekem, meg van egy "bóti" is is, de azt nem szeretem, nagyon kiverik belőle a magvakat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekünk is van régebbi madáretető, de kiszórták a szotyit belőle...ez jobb, olyan aranyosak mikor az etetőn lógnak..

      Törlés
  3. Első ránézésre azt gondoltam, valami népi "fafaragás" a kém ény színe és a madár színe szinte ugyan az. Később láttam a teljes fotót és rájöttem ez egy madár a kéményen. Madár meghatározásban segíteni nem tudok, de amit Beáta ír az jót sejtet, felénk elszaporodtak az egerek, patkányok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem is láttam, Ernő ép hazajött, berohant, hogy hol a fényképezőgép, és hogy nem látom, hogy mekorra madár ül a kéményen...NEm láttam...mivel nem egésznap a kinti terepet figyelem...

      Törlés
  4. Nem tudom, mi, de szép madár !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban szép volt, még igazából nem sikerült kideríteni milyen madár...mert amit a lányok tippelnek, nem vagyok biztos benne hogy az.....

      Törlés