"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. december 28., szombat

Hópihe

Készült, de majdnem lemaradt...Régi jó kis minta...Jó pár készült belőle az évek során..ez az év sem maradt ki .Tervezőjét sajnos nem tudom...elfelejtettem.



a jövőévi gömbre is készült már dísz...igaz csak ez az egy....

Jó pihenést kívánok... köszönöm a figyelmet...Lehet hogy aktuális is lesz a hópihe, mert az időjósok havat is emlegetnek...

9 megjegyzés:

  1. Gyönyőrű hópihe! Nekem az igazi hópihe nem hiányzik inkább a tiédben gyönyörködöm!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem hiányzik az igazi hópihe, akármilyen gyönyörű a havas táj...Inkább másnál, máshol szerettem nézni, mert amugy meg olyan szép látvány...
      Köszönöm...

      Törlés
  2. Éjjel azt álmodtam, hogy óriási hóvihar kerekedett, de igazából csak a szél fújt nagyon.
    Csodásak a hópihéid, már igazi mestere vagy a hajócsipkének. :)
    A laptop ajándék?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kis álom...de szerencsére hó nem esett.Bár most már több fele esik, remélem bennünket elkerül.
      Igen egy közös ajándék...Nekem egy régi vágyam teljesült, a gyerek ismerősétől vettük, de a gyerek eggyel nagyobb laptopot választott, a különbözetett fizették, névnapi ajándék a részükre.

      Törlés
    2. ajándék a részünkre...

      Törlés
  3. A család együtt volt az ünnepek alatt,ez a fontos.
    Szép a hópelyhed!

    VálaszTörlés
  4. Neked hajócsipkés hópihéd van, nekünk igazi hópihe volt reggel. Tied megmaradt a mienk elolvadt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. SZERENCSÉRE...Nem szerettem a havat, bár a látványa mindig lenyügőz... de másnál, máshol..
      Ma jöttem rá, már a húsvéti tojásokon kell gondolkodnom...mert 3 hónap kb és húsvét!

      Törlés