"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. december 26., csütörtök

Karácsonyi fények bűvöletében..

Lazára vettem mindent, majd lesz valahogy, majd ezt az ünnepet is túl éljük, ez is majdnem olyan ,mint a többi nap...
Orsi szavával, vagy valahogy hasonló... minden a helyére kerül, mire kell..és milyen igaz...Mindennel késéssel  indultunk, de mire kellett, minden kész volt...
Nem tudom, él e valakibe, mikor egy órája keresed például az égő sort a fára, ráadásul az ügy érdekébe, többször is megnézzed ugyanott, hátha mégis ott van...Elfelejtettük, hogy másképp nézz ki az új égő sor amit tavaly vettünk, és a nagy keresésben , többször is a kezembe volt, csak nem ismertem fel..Végül is " megtaláltam", jót nevettünk, nem maradtunk le semmiről..A fát is többször is megforgatta Apa hogy jól álljon..Végre felkerült rá a sok dísz is...Majdnem minden díszhez egy emlék, egy név fűződik, amit minden alkalommal elmondom, kitől kaptam...
Ketten voltunk, és közben a halászlé is készült...Apa szavával élve, gumi kesztyűbe fogta a fakanalat és  keverte a lét, mert olyan erősre sikerült...Mégis mire ettük, vesztett az erejéből szerencsére.Szép és nyugodt este volt...Én csak segítgettem...és másnap újra neki álltunk a főzésnek, jó egy órai késéssel, mert egy gyermekkori jó barátom,  volt osztály társ, még az általános iskolából... tért be hozzánk, annak ellenére, hogy tudtuk, vár a főzés, mégis olyan jó volt beszélgetni vele, és emlékezni...
Ép csak végeztünk, mire a gyerekek megjöttek...Lett ricsaj, jó kedv..., ajándékok(majd később róla) és olyan jó telt el az a jó pár óra...Régen volt ilyen igazi hangulat,  semmi feszültség...semmi idegesség...
Valahogy igazi melegség, és béke ült a szívembe...Biztos nem a fények  a ludasak benne,valami más, ami már rég hiányzott.... Igaz hogy nagyon szerettem ezeket a fényeket itthon, akár egy tálba is csodás az égősor...
Nem győzöm mindig elmondani , milyen szerencsés vagyok, mert olyan párom van , akire mindig számíthatok, mindenbe segít, de ha beteg vagyok mindent megcsinál helyettem...Most őrá hárult minden...
Karácsony másnapjára mi voltunk hivatalosak, mindkét családdal, mert az unoka főz, ő vendégel meg bennünket...Igy az egész "nagy" család együtt ünnepelt,...Nagyon finomakat készít, most is így volt..De lényeg hogy együtt volt a család...
Köszönöm a figyelmet...






egy kis kavalkád, világításból...
az ablak visszaveri a fényt... nekem ez is tetszik...
ez meg pláne...
és mivel  Alex is hozzánk tartozik...


és hogy a fényeknél maradjak... reggeli napfelkelte...


ez meg ma készült haza fele...









5 megjegyzés:

  1. Mióta a vallási értéke jól megcsappant a karácsonynak, azóta jobbára arról szól, hogy együtt a család!
    Boldogság, nyugalom van arra a pár órácskára szeretteink körében.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre nem tudok mit mondani, soha nem voltam vallásos, nem is ugy voltam neveleve, és utána meg mi nem szorgalmaztuk, de ettől függetlenül , mindig tiszteletbe tartottam mindenki vallását...
      A lényeg hogy nyugalom legyen és békesség amikor a család összejön...és ne duzzogással teljen el az a pár óra..

      Törlés
  2. Nekem semmi nem múlja felül a családi együttlétet. Az hogy ünnep van, az hab a tortán, még szebb az egész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez mind igaz, de sajnos van ahol egy kis családot is nehéz összetartani...Most nem részletezném..Ahol sok tűske van,és széthúzás ott nehéz ám nyugodt szép összejövetelt szervezni..

      Törlés
  3. Kedves Vera, nagyon szép lett a fácskátok. Csudajó lehet nagycsaládban ünnepelni, az egyre gyarapodó nagycsaládban, békességben, szeretetben. Jövőre is ilyen ünnepetek legyen!

    VálaszTörlés