"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. június 12., péntek

Eső után...

Végre  elért bennünket is a nagyon várt eső..és csendesen, szél, jég minden nélkül, de ahogy lefért úgy esett. Alig egy óra alatt közel 40 milliméter esett, mindenhol víz,  nem tudta a csatorna se befogadni, ahogy elállt  rögtön csiga nézőbe mentem, helyesebben nem is gondoltam, hogy csiga lesz, inkább esős fotókat szerettem volna készíteni...,de mindenhol csiga mászott, kúszott a virágokon, oszlopon, mint mikor a hangyák menetelnek, annyi dög, támadta a virágjaimat, aaaa fotózás el is maradt, pár rúsnyaságot fotóztam...,és elkezdtem a begyűjtését.. Aztán egy kis idő múlva újra  kimentem, annyit láttam, hogy el sem hiszem... Másnap is  kerestem reggel... jaj meg sem tudom mondani mennyit gyűjtöttem össze...Mérget nem tehetek ki... igy marad a kézi hatástalanítás és a sózás...Nem humánus,  de  ez van...Sokszor úgy érzem  elég volt... és  nincs  erőm már a virágokhoz...Erre még ma is csak úgy özönlöttek..Ezért nincs eper sem, nem tudnák beelőzni a csigáknak...hogy nekünk is jusson...az eperből..Egy szóval  most csak egy csigás bejegyzés lett...
Bosszantó...










köszönöm a figyelmet..

3 megjegyzés:

  1. Jajjjjj, ez szörnyű! Még nézni is rossz! Most küszködhetünk velük rendesen! Erőt, kitartást ehhez az undorító munkához!

    VálaszTörlés
  2. rettenet :( szélmalomharc, ahogy elnézem. Hogy tudnak ennyire elszaporodni? persze írtad már, hogy a szomszéd telek elhanyagolt, onnan járnak át, nagyon jó terep van nekik ott a nagy gaz között, háborítatlanul szaporodhatnak. Utálatosak, az az igazság.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok...Mindig megfogadom nem ültetek semmit..de mikor kimegyek az udvarra, és sivár lenne minden mint télen, valószínű még rosszabb érzés fogna el...

    VálaszTörlés