"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. június 2., kedd

Madaram befejezve...

Ma vasaláson is túl vagyok.Visszanéztem, valóban aránylag hamar lett kész én sem hittem, de 1hónap alatt elkészült..Igaz nem olyan nagy munka,, bontottam is, és a kontúrok sem mindig úgy sikerültek ahogy kell, de megpróbáltam a legtöbbet kihozni...belőle..
 Érdekesség nekem, hogy míg egymás mellé lett téve a két fonal, volt különbség, hímzésnél már nem láttam ,és ha letettem a fonalat, már nem tudtam melyik szín az... Csalóka volt... vigyázni is kellett.
mosás és száradásnál már egész jól mutatta a szín  másságát. A balra félkereszt,1szállal jobbra félkereszt, és két szálas xszem még jobban megvariálta a himzést, és ép ezért lett különleges... számomra. Vasalás után pedig már látható is volt, mennyire más színű fonal...Felbuzdulva össze készítettem a másik madarat is, de azt már nem 14-es anyagra varrom... ,legalábbis szeretném, persze, majd varrás közbe kiderül, látom e rendesen.
113x146  xszem.  17 szín és  1 kevert.

Tervezője,Anna Ulchitskaya..

ééés akkor jöjjenek a képek, innen és onnan










 és egy kis virág...




Köszönöm a figyelmet...

16 megjegyzés:

  1. De nagyon száp lett a madárkád szinte kiugrik a képből a háttér meg mintha méterekkel távolabb volna. Közeli képeken pedig látszanak az őltésváltások azok az apróságok amiről írtál, hogy nagyon kellett figyelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor egy dologgal találkozunk, persze jobban kell figyelni, ez teljesen más, mint a megszokott hímzéseim...Összességében jó volt a hímzés is, bár eleinte unalmasnak találtam... de a végeredmény tetszik és ez a lényeg...

      Törlés
  2. Hú, csodás lett a végeredmény !!!! Én ha sorozatban lévő mintákat himzek, mindíg ügyelek rá, hogy azonos színű, minőségű, sűrűségű anyagra készítsem, mert úgy még különlegesebb lesz a végeredmény . Nem biztos hogy váltanék sűrűbb anyagra . Kíváncsian várom, hogyan alakul majd a következő .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ági!Lehet hogy igazad van, most mégis a választásom a 16-os anyagra esett több okból is...Meg kell próbálnom, hogy bírja e a szemem, és más okok is vannak, de most inkább nem térek rá ki, ha sikerül befejeznem...és remélem hogy igen, akkor majd bővebben írok róla..Nagyra tartom mindig a véleményed, sokat tanultam tőled, és köszönöm a véleményedet...
      Volt régebben egy madár sorozatom, ami 6 darabból áll, mind egy forma anyagból készült, két keretbe van... még becsomagolva, remélem idén már felkerül a falra és egyben is tudom mutatni...

      Törlés
  3. Csodaszép lett a madárkád, tényleg kiemeli a barnás háttér! Ügyes vagy! A virágaid is csodaszépek, szinte érzem a leander illát az orromban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm..Nekem is nagyon tetszik ez a madár minta sorozat...
      aaa leander... sokaknál olvastam, idén nem valami jól remekelnek...Bizony nekem se... olyan mintha vírusos lenne, annak ellére. hogy mi elég komoly szereket használunk...Ráadásul, van két szín egyenlőre, ami bimbós ugyan, de nem tud kinyílni, mert az összes virág leeseik róla...Unom már ezt a hurcibálást, hely sincs... azt gondolom, megválok tőlük... ami kicsit is beteges...

      Törlés
  4. Olyan mint egy festmény a madaras munkád, gyönyörű :)

    Milyen gazdag virágzású a muskátlid! nálam még csak az virágzik, amit vettem, a saját nevelésű még elég silány, de tudom hogy összeszedik magukat és szép bokrok lesznek belőlük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Orsi... kár hogy csak most ilyen szépek a muskátlik...cserépbe a fóliában telelnek át...idén nem volt az a nagy igazi tél, igy a muskátlik kedvükre hozhatták a bimbókat...Sajnáltam visszavágni őket, mint minden virágot...Szaporítottam le tavaly, sajnos az eredése nulla szinte... 3 darab gyökeresedett meg..kaptam nagyon szép rózsaszínt, abból pl egy sem maradt meg...

      Törlés
  5. Jaj, de szép lett a madárka! Ez a "szépia" háttér jót tesz az összképnek, én nagyon kedvelem az ilyen képeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Edit...Szerintem is nagyon szépek a képek ezekkel félöltésekkel...Ez most egy kicsit új, és munkásabb, de még jobban kiemeli az adott kép szépségét...

      Törlés