"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. május 15., vasárnap

Alex.

Én ugyan fogadkoztam... hogy nem KELL kutya több... mert a szívünkhöz közel áll? benne van a közepébe,...és amikor elmegy,  a szívünk törik össze...Hiába a tiltakozásom,... Apa  döntött... bizony nem tudunk kutya nélkül élni....és  kell egy "maci".. ami csak német juhász lehet...Próbáltam lebeszélni, hogy mi öregek vagyunk már a német juhászokhoz... de hajthatatlan volt...Így irány a vásár.... ott ''bíza''' egy fél normális kutyi sem volt... nem hogy német juhász...


Nem tudom elmondani, mennyire hiányzott a Maci..// a mai napig kimondhatatlanul hiányzik///.az egész lénye, az, hogy nem tudtam simítani rajta,, ahogy összenéztünk, ahogy örült...ahogy hízelgett, ahogy a játékát hozta...  a biztonság, sosem féltem mellette...CSAK EGY NAGY ŰR VOLT körülöttünk, borzasztóan éreztem magam... és titkon már vártam, hogy hátha sikerül szereznünk egy "Macit"..

 A következő héten telefonált egy jó barátunk, hogy hol vannak kiskutyák,  cím,.. telefonszám...és már hívtuk is , még aznap elmentünk megnézni... kiválasztani, mert még egy adag szuri és a papírok hiányoztak...

Haza fele Apa már azt számolta, hány napot kell várni, mennyit alszunk, mire az új kis családtagunk közénk jöhet...Vasárnapra volt megbeszélve, hogy mehetünk a szépségért, de mivel borzasztó szélvihart jósoltak, ami be is jött, kértük, hogy nem -e hozhatnánk már el , egy nappal előbb..Onnan számolva lerobbant az idő, oly annyira hogy egy éjjel, felváltva őriztük a lakásba, ne hogy megfázzon, hisz egy nagy családba élt , sok kistestvér, és a szülők társaságába, így nem fázott...Napközben is a lakásba volt, mert rettenetes hidegek voltak, szelek, esők...Így mára , akárhogy  palástolom, magyarázom, sikerült elrontani... és azt gondolja, hogy szobakutya...és a macskaajtón közlekedik...még mindig...

Ahonnan a Maci sosem mászott ki, nem lógott meg, Alexnek sikerült meglépni... Egyik reggel közeli kutyaugatásra figyelt Apa... előtérbe ugatott... szerencsére még nem tudta más is létezik, nem csak az étkező... így baja sem lett..,az előtérben várta, hogy bejöhessen...egy másik alkalommal reggel a kemping székben várta, hogy hogy Apa felfedezze, hogy megint kiszökött a kennelből, ami  csak este van bezárva...Nagy a terület.... baja is eshet... el is veszhet...el is lophatják, , kárt már most is  tud produkálni...
Sok minden történt ebbe a három hétbe... a munkát még nem is említettem,  talán nem lesz unalmas, ha néha beszámolok tetteiről...Nekem már most sem unalmas... sőt... úgy is mondhatnám, semmire nincs időm, félre sem nézhetek... az egyik  szememnek rajta kell lenni, mert ha nem ..... keresni kell...

Tanulunk... tanulunk... és figyelünk...Természetesen minden mondatnál a Maci ott van...


A kutya " mustrára" a fiam is elkísért bennünket, így a két fiú a "kajla fülűt" választotta... ráadásul fiú is...

Az Anya...


Az Apa...

"megjelölve"...



februárba születtek...... itt 8 hetesek..

testvérei közt...bár szanaszét volt a többi kiskutya...

Már itthon...












27 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos kutyuska, sok türelem kell hozzájuk, de igaz barátokká válnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mint egy gyerek...Egyik szemem rajta... de sokszor még ez is kevés...

      Törlés
  2. Tündéri ! Nyilván nem kell mondanom, hogy lesznek percek, amikor nem ilyen "áradozva" mesélsz majd róla. De az is ő lesz, aki károkat csinál - aztán majd kinövi a butaságot. Ezekben a hideg napokban meg tényleg a legjobb, ha még bent tartjátok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, és erősen belém rögződött, mikor sírva kértem Ernőt vigye el a Macit, mert nem bírom már cérnával, és amennyi kárt is csinált...Arról nem beszélve, Maci nagyon akaratos volt..de mégis imádtam,ugy ahogy volt ...Alex egyenlőre ép az ellentéte,és nem gondolom, hogy egy sarokba ülős kutya lesz... Tehát lesznek egymással gondjaink... Tudnia kell, hogy én vagyok a ebben az családba a főnök.....

      Törlés
  3. Tündéri aranyos! Bizony szebb az élet, ha van körülöttünk még valaki, akit szerethetünk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes kis pofija van... és ahogy az emberre nézz!!!!Most mindig négyen vagyunk, mert a Cica is ott van ahol mi...

      Törlés
  4. Édes pofa, nagyon helyes Alex. Különösen az a fotó tetszik, ahol a macsekkal egymás mellett esznek! :-)
    Mennyi szépséget, örömöt hoz az ember életébe egy (kis)kutya! De szeretnék én is egyet! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden kedvenc aranyos, de tudni kell, hogy sok időt , energiát kell rájuk áldozni...Én mindig beszélek nekik egy folytában. és ezért minden szavunkat értik...Sokszor mérgelődöm is velük...... de szeretem őket...és bizony takarítani is lehet utánuk..De oly sok szeretetet és kedvességet adnak...

      Törlés
  5. Hiába, a kutyás ember nem sokáig bírja eb nélkül. Ezzel én is így szoktam lenni, bármilyen rossz is elveszteni a régi barátot. Sok-sok örömötök legyen Alexben!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen igazad van! Gyerek koromban is volt kutyánk...Köszönöm..és remélem igy is lesz.

      Törlés
  6. De szépen írtad le a történetet!
    Gyönyörű a kutyus. Sok sok örömet kívánok hozzá! De hol a kiscica?

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Nnna látod... tudod hol vannak aranyos kiscicák...
      Nem kell most kiscica... ép elég gond, hogy elcsalja a Cica Alexot, és mikor nem látjuk letámadja...Olyan írigy és féltékeny lett, hogy nem ismerek rá...pedig Ő ugyan ugy megkap mindent, sőt sokat van ölbe is simogatva is...Sértödött és eljátsza, mint mikor a gyerekek ide hozták a csiriket íg nyaralni voltak...Tüntetve kivonult... és addig nem ment fel a szobába mig itt voltak a csirik...Viszont Alex marad... meg kell barátkoznia vele...

      Törlés
  8. Rettentően aranyos , okos képű Alex. Remélem ugyan annyi örömötök lesz benne, mint a nagy Tesójában volt .
    Nekem a sarokban ülős kép tetszik a legjobban, ahol azt mondja --- nem tudom, miért jó nektek, ha én itt üldögélek egyedül, de a ti kedvetekért ezt is megteszem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A párom meg van győződve, hogy a Maci küldte...Alexet...Lehet nevetni is... én kinevettem... de egyre többször gondolom én is... Lehet hogy csak mi két öreg aki bemeséli magának...mert oly sok örömöt, és nevetést hozott az életünkbe ez a pici lény már most......Tudom mi vár rám...ezért nem akartam...

      Törlés
  9. Gyönyörű, gyönyörű, gyönyörű kis kutyus ❤️

    sok-sok örömöt kívánok hozzá, úgy látom nem lesz nehéz megszeretni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye? Teljesen elvarázsol...köszönöm...és imádjuk...

      Törlés
  10. Amikor megláttam a bejegyzés címét "Alex", épp egy ilyen cuki képű kutyus jelent meg lelki szemeim előtt. És a képeket látva, igen! :) Nagyon illik hozzá a neve. :)
    Olyan aranyos... Legyen benne sok örömötök! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehezen döntöttünk a nevét illetően..., mert ügye "kismaci" mégsem lehetett...Köszönöm, és remélhetően jól kijövünk...

      Törlés
  11. Sajnálom Macit! Részvétem :(

    Alex úgy látom, méltó utódja lesz :)
    Jó egészséget és sok örömöt kívánok a kis csibészhez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is nagyon sajnáljuk...Köszönöm... most egy "kisgyerekünk "van...

      Törlés
  12. Maci biztos nézi fentről, hogy milyen prücsök ólálkodik az otthonában. Kicsi Alex ahogy bújik Párodhoz, meg az a reményteli nézése, hogy ugye szeretni fogtok minden csínytevésem ellenére, megzabálom :-) Cica mit szólt hozzá? Ki az úr a háznál? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is igy gondoljuk...Cica elcsalja hogy ne lássuk, aztán odacsap neki...Eleinte csak figyelte... és nem értette az egészet...Kereste a Macit...Amikor aludt Alex, akkor sunnyogott oda szagolgatta... Nem tudom...remélem megbarátkozik , a gondolattal, hogy Maci elment...ez a mostani helyzet,és ezt kell elfogadni, hiába sértődött...

      Törlés
  13. Sok, sok, sok örömet okozzon nektek! S fog is! Értem a dilemmád. Ha most belegondolok, én is azt mondom, ha Zsömi elmegy, nem lesz helyette más. ..... De, soha ne mond, hogy soha.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyenlőre igy van... aranyos, édes... szép... Szokjuk egymást...Biztos vagyok benne, hogy gyógyír... a Macira... Nem pótolja... de jó hogy van, mégha most nagyon lefoglal is, és fárasztó..Könnyebb elviselni Maci hiányát....

      Törlés