"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. május 6., péntek

Virágok és eső...

Hozzánk is elért megint a tegnapi zivatar...eső... szél... kicsi jég...Megint  a szerencse velünk volt.......

Egyre kevesebb az értelme hogy a gép elé üljek... mindig azt gondolom, lejeb  már nem lehet  csúszni....és DE igen....lehet...Már semmi nem a régi... nem beszélve arról, hogy, hol 0, 2, hol 18  megánk van...így nem lehet  normálisan még a blogokat se, sem mást megnyitni...Közben az egér is megint elment... nooooooooo annyit azért nem NETEZEK, hogy meghaljon... Hozott Apa újat... istenem.... akik ezeket készítik... még tán sosem használtak egeret...Ezt lehet kapni... ilyen szart /bocsánat/ még nem láttam, és nem használtam...minden mozdulat egy kínszenvedés...Mire a képeket is sikerült lekicsinyíteni és idevarázsolni...

Eső után mindig próbálkozom a fotózással...







szépséges labdarózsa...nem lehet csak egyszer fotózni...








 jég szemek... ahogy esnek le...

zivatar után...

köszönöm.... ha benéztél...

9 megjegyzés:

  1. Csodálatosak a virágaid, akár esik, akár szép az idő !
    Világ életemben nagyon tetszett a nőszirom, és ezek most igen szépek :-)
    Most láttam csak az Új jövevényt -- meséltél róla, csak én maradtam le róla ? vagy még Neked is egészen új ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anyú gyűjtötte az íriszeket..Rengeteg volt neki...Mikor ide költöztünk én is kaptam... de rossz helyen voltak, így felszámoltuk... Ez ami van, ezt a házzal együtt vettük...

      Törlés
    2. Még nem írtam az Alexról... eztán lesz majd bejegyzés róla

      Törlés
  2. Látva a tegnapi felhőket - én is imádkoztam, hogy elkerüljön bennünket a jég...Egyértelmű volt, hogy valahol leesett...Szerencse, hogy viszonylag kevéssel megúsztátok ti is... Tudom, hogy kár panaszkodni, mert az semmin sem segít - de azért valahogy ezek a szélsőséges időjárási dolgok nekem egyre kevésbé tetszenek.
    Új egér: hát minden, ami új, az csak egyre rosszabb. Már vagy 2 hónapja van "új" gépem, új programokkal és még most se tudok mindent használni. Hagyom is a fenébe. Ami nem megy azt nem é erőltetem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért elmondhatjuk, hogy szerencsések vagyunk.... ami tegnap az országba volt... nem semmi... Mindig nem lehet megúszni...
      Most is azt mondom... ilyen szar egér.../ráadásul a vezeték is oly vékony, elakad.../az újítások és ez értendő másra is mindig rosszabb.../szarabb/

      Törlés
  3. óóóó, most kapcsoltam, már olvastam mások kommentjeiben a célzást Alexre, de nem nagyon értettem, hiába no, időnként gyenge a felfogásom :)))
    Szóval ő az! gyönyörű pofija van, remélem tudja enyhíteni a bánatot a szívetekben Maci után.

    Az a drága esővíz ott abban a hordóban, hogy zubog már a csövön, kicsit küldjél erre is légy szíves! :) de ne nagy viharral :) más kívánságom most nincs :)

    Nagyon szép a nősziromról az esőcseppes felvétel. Nekem nagy, nemes nőszirom van, még csak bimbós.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem már eljutott hozzátok is az eső... mert küldtem...Amiről írtál drága esővíz, másnapra eltűnt... csodálkoztam... a hordó alja kilyukadt...
      Mikor látom Nálad is ezekeket a nemes nőszirmokat, mindig előttem van, ahogy Anyú pátyolgatta a gyűjteményét...én is kaptam belőle... de sajnos felszámoltuk...és helyem sincs ahova tehetnék...

      Törlés
  4. Csodaszépek a virágaid:)fel ne add a blogolást.akkor mit olvasunk és mibe gyönyörködünk.puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem gondoltam hogy feladom a blogomat... DE NAGYON LEHANGOLÓ az állapot mostanában..nem vagyok valami jó író...és inkább arra gondoltam, mi a fenének ülök itt órákig, hogy egy normális irományom legyen... mikor válasz sincs sokszor...
      Azért köszönöm...jó hogy néha legalább Téged is olvashatlak itt...

      Törlés