"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. május 20., péntek

Kolibri...blackwork hímzés.fázisfotók...

Mint már az utolsó kolibris bejegyzésembe írtam, nekiálltam a színeknek is... nem tudtam megállni, hogy ne kezdjek bele.....A hímzés beszéljen...










!!!!!!!!

Ez a bejegyzés még áprilisba írodott, pont egy hónapja... Mindig volt más , így elmaradt....Sajnos azóta sem volt a kezembe, hacsak nem azért, hogy odébb tegyem...

Új dolgokhoz nincs is időm...

Szép hétvégét!!!









15 megjegyzés:

  1. Csodaszép lesz! Én most inkább ritkítom az elkezdett munkákat, minden héten mást varrok majd, így nem lesz unalmas, és elkészül az amit nagyon szeretnék.
    Azért remélem pihensz is! Vigyázz magadra és Ernőkére no meg a picur Alex.-re.
    Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Ritkán jutok a tűhöz, mert azért erre figyelni kell...Máskor este kézimunkáztam, de mostanában , erőm nincs hozzá, úgy elfáradok... nem is gondoltam, hogy lesz, hogy semmi kézimunkához nem nyúlok, napokig...

      Törlés
  2. Ez csoda szép! Madár hátán azok a színátmenetek.... hogy bírtad letenni ??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon lassan haladok vele,kevés idő... ...sajnos ha le kell tenni, leteszem...Ráadásul csak akkor lehet himezni, ha nyugalom van ..

      Törlés
  3. Csodás ez a hímzés! Bizony nekem is egyre kevesebb időm van hímezgetni, ahogy a kertben egyre több a munka! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira vártuk a jó időt... most itt van, vele a sok munka...Köszönöm.

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm... Remélem is hogy tetszeni fog akkor is, ha elkészül...

      Törlés
  5. Válaszok
    1. köszi...és bocsi hogy este nem írtam... mire Te ide írtál, már a gép sem volt bekapcsolva...

      Törlés
  6. Segítség! Legalább Te írj valamit.

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Talán ha kész lesz...A farkával nagyon szenvedek...alig varrok pár x-et, és bontom is...nem vagyok a topon vele...köszönöm hogy benéztél..

      Törlés