"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. május 23., hétfő

Újabb hét- újabb virág.

Az egyik tő clematisnál, csak egy száradt ág féleség nézelődött felfelé, és szerencse hogy nem értem rá, levágni, mert a napokban, nagy meglepetésemre valami bimbó készülődött, hogy kinyíljon...Láttam előtte hogy fent a lugasnál, valami kis satnya hajtáska van, de gondoltam, lesz ami lesz... majd utólag kivágom a rossz, elszáradt ágakat.A fotózása sem egyszerű... ott fent a magasba... 
Ezzel a halványlila virágommal kívánok szép hetet!!





halvány rózsaszín törökszegfű 

levendula bokraim is szépen készülődnek... remélem idén is sok szép virág pompázik majd rajta.


októberke... erről jutott eszembe... megint megkeresett egy hölgy virág ügyben...és ekkor ugrott be , hogy mi lehet amit tavaly ajándékoztam el...Él e, meg van e...mert ha nem, nagyon szívesen adok helyette másikat...



Most Alex segít a fotózásoknál...

meg az írásnál...Elég nehéz róla képet készíteni, mert vagy megy,és fetreng, vagy alszik...

12 megjegyzés:

  1. Kukucs! Jópofa ez a kis kutyus :) Gyönyörű a clematitis, szép díszlete a háznak (bár tudom, írtad már, sokat szemetel)
    Ilyen sárgás októberkét még nem is láttam, legalábbis nem rémlik. Az is nagyon tetszik. Neked is szép hetet Vera!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... Bizony sokat szemetel... de nem csak ez a clematis... Szoktam mondani, hozzám nő már a seprű....De háááát milyen lenne, ha csak a kopár üres udvar lenne...Még a végén unatkoznék... Igaz?Van teraszod?szívesen adok oktoberkét...szólj, vagy irj... Már hétvége is lett, mire ideértem...Szép hétvégét!

      Törlés
  2. :) Helló! Engem más nem érdekel, csak ott lehessek ahol a gazdi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szószerint... így van...Szomszédok csak azt hallják... ne menj oda, ne csináld, hagyd a cicát...hagyd ott...
      Azt hiszem még egy darabig igy is marad...

      Törlés
  3. Remélem elkerült titeket a jég......
    A kis kíváncsinak puszi, és simi :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. iiiiiiiiigen... elkerült a jég is... meg az eső is szerencsére...eső jó lett volna... de hát ez nem kivánság műsor...
      Nem sok szabad időt hagy.. persze bezárhatnám, elkerithetném, hogy ne csináljon kárt... de én tudom, megéri a fáradságot vele foglalkozni .... Eddig 3 kutyánk volt... mindegyik jó társunk volt... imádtuk őket...jó helyük volt, sokat foglalkoztunk mindegyikkel.
      számihatunk rájuk...

      Törlés
  4. Még sosem láttam rózsaszín klematiszt! Nagyon szép. Az "októberkéről" meg majd küldök fotót :-)
    A másik nemtudommi-kislilavirágú lassan, de biztosan terjeszkedik... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye milyen szépek, és sok fajta létezik? nem is gondolnánk...
      Én sem tudom a nevét, bár egyszer felírtam egy papira, mert lehet hogy a kavics írta meg a nevét... de egy biztos, ha egyszer elszórja a magját, sosem tudod kiírtani... nálunk már mindenhol van, és szinte gyökere sincs...
      szerintem csiga a tettes... van nekem is egy ami a földhöz közel van... alig ér meg hogy ősszel pompázzon .

      Törlés
  5. Nagyon szép a clematisod, gyönyörű lehet, amikor rengeteg virág nyílik egyszerre.
    Alexnek pedig nagyon okos buksija van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok fajtát vissza kéne vágni... a klemátisból, de én sosem mertem...Ráadásul, félárnyékot írnak... nálunk telibe süti a nap.. sokszor még a levele is leég...igazából a rózsaszínt kivéve kevés a virág rajta, de én igy is örülök neki...Biztos betudható hogy süti egész nap a nap...

      Törlés
  6. Háhá! Alex figyelemmel kíséri mit írsz. Olyan nagy már, hogy a combod fele a feje. Tündérség! Mindenben részt vesz, igazi társ. No, meg szeret útban is lenni, nehogy már ne ő legyen az első.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig láb alatt van..és tényleg azt gondolja hogy szobakutya... a cicaajtót tönkreteszi,, mert már nem fér be... ha kicsit csak megpróbáljuk kizárni, kész cirkusz amit művel...majd lassan le lesz szoktatva... Viszont negyed kilenckor este magától elmegy az igazi helyére aludni... akkor van bezárva...és reggelig csend van...áá szerencsére...!!!!!!!!!!!!!!!!

      Törlés