"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. május 3., kedd

Wiosna 2016.5.rész./Renulek mintája/

Csak nem hagyott nyugodni, az a tény, hogy esetleg, mégis elég lenne a fonal még egy körre...Sajnáltam az időmet is, hogy  esetleg félúton elfogy a fonal, és vághatom le, amit elkészítettem, mert félig kész... az nem kész... és hogy is nézne ki...Siettem is...ééssss maradt még pár méter fonal... talán egy pici könyvjelző ki jön még belőle...Köszönöm a mintát...

A fonal... ELDORADÓ...PUPPETS: 10.










unokámtól kaptam .

és a fiamtól...

12 megjegyzés:

  1. Érdemes volt "még egy kört tenni", nagyon szép lett a terítőd! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, és ha nem kezded el észre sem veszem, hogy van új minta :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ép most láttam, még mindig vannak újabb körök...Ez sem kicsi darab...Én be fejeztem...Látod ?jó hogy elkezdtem... így legalább Te is tudod hogy milyen szépséget készít megint Renulek...

      Törlés
  3. Na ez így lett tökéletes ... kellett még az az utolsó sor, és külön öröm, hogy elég lett a fonalad
    Szép virágok, biztosan nagy örömet okoztak :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rozy csak nekem az utolsó kör... mert igazából még folytatódik, de én csak addig akartam készíteni, míg ez a fonal nem fogy el...
      igen örültem a virágoknak...

      Törlés
  4. Unokától, fiadtól kaptad...mire? Már megint miről maradtam le? Viccelek, nyílván személyes dolog.
    Bosszankodom. Nem jelenik meg a bejegyzésem senkinél. Azután feladom és hosszú útra kelek este 7-kor, mert tuti nem lesz elég a cigim és messze van a dohánybolt. 1/2 9 és még mindig nincs értelme a blog előtt ülni, mert a fene tudja mikor és hogyan lesz jelem, hogy itt vagyok. Nem értem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bea... nem anyák napja volt vasárnap??????

      Én míg dohányoztam, mindig volt eldugva arany tartaléknak...mert bizony nálunk is elfordult, hogy el fogyott
      Egyébként beszólt a NET miatt Ernő... de sok fele van korszerűsítés is és ez miatt is akadozik a Net, de nálunk más gond van...Mire egy megjegyzés elmegy... az is sok ídő, ha közben nem nyeli le a rendszer...

      Törlés
  5. Szép ez a csipke és a virágaid is nagyon tetszenek. Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...és viszont kívánok szép hétvégét, jó időt...

      Törlés