"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. május 12., csütörtök

Clematis...

Aki régebb óta olvas ,és ellátogat ide, tudja, fotós alanyom, az ilyenkor nyíló clematis... Előtte a rózsaszín nyílt, azt  is mutogattam...hisz nem lehet vele betelni..Erre járók is megcsodálták... sajnos nem hosszú életűek, viszont sokáig lehet takarítani utána....Most viszont  ez nyílik... de ez nem a hagyományos kék clematis, mert ennek a virágja, óriási...17-18 centi az átmérő...


























Minden látogatónak szép derűs napot kívánok!

16 megjegyzés:

  1. Piękny okaz :)
    Bardzo lubię clematisy :))
    Pozdrawiam

    VálaszTörlés
  2. Hát ez tényleg gyönyörű!!:-)

    VálaszTörlés
  3. Az új családtag: jaaaaj, de cuki!
    A virág nagyon szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az új családtagnak kint a fotója, mióta itt van...
      A virágot nem győzöm egy nap többször is megcsodálni.... már csak arra vagyok kiváncsi, hogy a halvány lila is él e... mert valamelyik kiszáradt...és új hajtás nővekedik...Piros színben is létezik... fáj rá a fogam... elviekben a halványlila lenne a piros... mert annak vettem... Ez az , amikor átvágnak, más a valóság és más a címke...Én örülök ennek a színek is... de pirosat szerettem volna...

      Törlés
  4. Ilyen óriást még nem is láttam ! Valóban gyönyörű - és kár, hogy csak rövid ideig lehet csodálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most kell kigyönyörködni a szépségét...gyere nézd meg...!

      Törlés
  5. Igen, ez valami különlegesség lehet, mert nagyon korán virágzik! Az enyém még csak fut, de bimbói sincsenek még!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem déli oldalon van... a szomszédba is van, hagyományos, nyugati oldalon,ott is csak fut még, bimbó sincs rajta...Tiéteket később lehet csodálni és gyönyörködni benne...

      Törlés
  6. This flower is wonderful
    Colours are fantastic.

    VálaszTörlés
  7. Egyik szebb, mint a másik a lehullott szirmokra szoktam mondani "virágszőnyeg"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már egyszer előbb is fotóztam a lehulló virágszirmokat, ami akkor beterítette a teraszt, aztán mégis meggondoltam, kitöröltem, mondván, minek és kit érdekel a lehullott , elnyiott virág...Pedig az elnyílás is hozzá tartozik a virágokhoz...Ép tegnap néztem mig Alex játszott, hogy a labdarózsa apró kis virágszirmai hogy potyognak és a földön egy kis virágszőnyeget alkottak.Eddig ezt sosem figyeltem, milyen szép a maga nemében, a sok fű közt...Igen...és ez is az elmúlás jele...

      Törlés
  8. Gyönyörű! Minden évben szívesen megcsodálom :)
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés