"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. november 19., hétfő

Ezzel-azzal..

..próbáltam a kényszer pihenőmet tölteni, de igazából csak nem sikerül..Már előre összekészítettem több kézimunkát is,, hogy majd ha egyikre ráunok, ott a másik, és majd csak letelik az a 4 hét és akkor jöhet újra a megszokott életvitel..mert egész nap csak kézimunkázni... nnna az sem az igazi.

Igaz hogy sokat vártunk, hogy sorra kerüljünk, de én szerencsére vittem a horgolásomat, és sikerült a félelmemet  is legyűrnöm, aztán a többiek is megnyugodtak,és később beszélgettünk ,ezzel is ment az idő

Nem számoltam , hogy rögtön a műtét elején szétrobban a kezemen  az ér...és még csak az elején vagyok és már nyugtatgatnak és szaladgálnak körülöttem, és mondogatják, ne ijedjek meg, nincs nagy baj... majd csak jegelni kell a kezem...Sokáig nem tudtam a témával foglalkozni, mert közben kérdezték itt vagyok e még...itt vagyok mondtam... miért hol lehetnék még.../persze az orromon és  az arcomon is megmaradt a  a maszk nyoma ..Aztán tették a dolgukat én meg aludtam...igaz nem sokáig, mert már  ahogy az ágyamra tettek, rögtön ébren is voltam, és már kötötték is be a fájdalom csillapítót..Akkor láttam, jól megdagadt a kezem...igaz a java le volt ragasztva..Mikor a kötést levették, akkor szörnyülködtem el csak igazán...Ez egy  egy napos  műtét, késő délután haza is engedtek,majdnem két napig egy folytában aludtam, csak enni ébredtem fel...Most várjuk az eredményt,és gyógyulgatok és szenvedek... mert nem bírja  a kezem a kézimunkát ... se..Persze azért próbálkozom, de valahogy csak le kell magamat kötni.

Végül is nem is a műtétről akartam írni... de azért azt még hozzá teszem, annyi rossz történetet hallani a kórházról és a kiszolgálásról...én nem láttam ilyet,már a felvételnél is  segítők voltak,és le a kalappal ahogy a nővér tette a dolgát,és kiszolgált és segített  bennünket...nem pénzes beteg voltam...

Most nincs más dolgom, jegelni a kezem és kenegetni kenőccsel...és gyógyulni a műtétet.


  túl egyszerűre sikeredett hímzés,igaz ezt is két nap alatt varrtam ki...majd lesz belőle valami


egy újabb gömb készülget, egyet sikerült befejeznem, ami már el volt kezdve, de majd egy más bejegyzésben írok róla...


és csak próbáltam... ez  egyáltalán nem megy, mert ahogy a munka alá nyúlok, hozzá ér az anyag a kezemhez, csillagokat látok és nagyon fáj  abban a pillanatba.. Ugyhogy ez vár még...egy darabig...

Köszönöm ha elolvastál...Minden jó kívánok minden kedves idelátogatónak...!!!Legyen szép napotok, hetetek!!

 ilyen volt másnap...
és most

13 megjegyzés:

  1. Ó, te szegény, jobbulást neked. Jól leírtad a várakozást. Nem lehet általánosítani, semmiben sem, emberfüggő. EMBERFÜGGŐ.

    VálaszTörlés
  2. Ó, mielőbbi teljes gyógyulást kívánok! (Én a műtét tényéről lemaradtam, remélem, nincs komoly baj, és tényleg gyorsan meggyógyulsz!)
    Türelem és még több türelem... próbáld élvezni a pihenést!

    VálaszTörlés
  3. Atyaég! Cudarul nézett ki a kézfejed, jó, hogy egyáltalán valamit is tudsz csinálni vele!
    Érik az embert kellemes csalódások. Mostanában sokat járok a kórházba, szerencsére csak látogatóként, de azt tapasztalom, nem a személyzettel van a gond a kórházakban, hanem a túlterheltséggel. A nővérek zöme kedves, segítőkész és ami meglepett, egyre több a férfi ápoló.
    Vigyázz magadra Vera! Kitartást, megnyugtató eredményt és mielőbbi teljes felépülést kívánok! ♥

    VálaszTörlés
  4. Szívemből kívánom, hogy mihamarabb felépülj és ne legyen semmi bajod!!! <3

    VálaszTörlés
  5. Én "erőt" kívánok neked...Amikor az ember gödörben van, akkor erő kell, hogy kikapaszkodjon és türelem. Mert kikapaszkodni se lehet máról holnapra. (Pláne nem ilyen kézzel!!!)
    Hát pihenj és légy türelmes ! EZ IS elmúlik....

    VálaszTörlés
  6. Elég csúnya a kezecskéd, de meggyógyul hamarosan. Addig is kitartást ! És míg nem gyógyul meg, ne kössél mást, csak barátságot....

    VálaszTörlés
  7. Nem tudtam semmit , és most sem tudok a kényszerpihenőd okáról, de ha az ember keze , ujjai fájnak, az szörnyű rossz ! Semmit nem lehet velük rendesen megcsinálni -- így én is türelmet és gyors gyógyulást kívánok ! Talán nem jó erőltetni a kézimunkázást , nehogy pont azzal árts .TÜRELEM , és erő a gyógyuláshoz !

    VálaszTörlés
  8. Hú! Ez engem is megijesztett volna. Tudni is akarnám az okát. Szétment eret már láttam, de egy tűszúrástól egy egész érhálózatot még nem. De látom, hogy szépen gyógyul, ez megnyugtató. Naná, hogy nem tudsz kézimunkázni. Problémamentes gyógyulást!

    VálaszTörlés
  9. Lemaradtam a műtét okáról. Mielőbbi gyógyulást kívánok

    VálaszTörlés
  10. https://eletszepitok.hu/evita-handmade-miracles-amigurumi-figurak/

    Rád gondoltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anikó nagyon köszönöm...ismerem a hölgy munkáit.. szoktam is nézni...és külön köszönet, hogy rám gondoltál!

      Törlés
  11. Szándékosan tettem a mondandómat egy tök egyszerű, majdnem hogy semmit mondó kép mögé...Kiváncsi voltam? lehet..


    Amit látni, az nem a műtét,és szándékosan arról nem irtam, igy senki nem maradt le semmi fontos dologról.....
    A műtét előtt, ahogy a tűt beszúrták a kezem fejébe, ahonnan altattak és utána onnan kaptam a fájdalomcsillapított.
    Ha nem megy szét az ér a kezemeen,és nem igy néz ki a kéz, eszembe sem jutott volna irni róla, bár annyit megjegyeztem, kényszer pihenőn vagyok, nem dolgozhetok, kimélni kell még egy darabig magam...és nem a kezem miatt történt volna... de most igy a kezem is benne van a pihenő listában
    MONDHATNÁM MOST ÚRI DOLGOM VAN... VAGY LENNE, DE EZ SEM TETSZIK...
    Köszönöm a jó szót...Köszönöm az érdeklődést!

    VálaszTörlés
  12. Vera, először is jobbulást kívánok!!!
    Szörnyen néz ki most a kézfejed, de 1-2 hét múlva nyoma sem lesz. Az enyémbe se sikerült beszúrni a branült a vállműtétemkor, igaz, nekem a csuklómba próbálták először (hogy az mennyire fájt), utána a kézfejembe, de elég csúnya lett mindkét helyen. Szerencsére viszonylag hamar elmúlt.

    VálaszTörlés