"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. november 15., csütörtök

Kis tartóka...

Aranyos, jópofa mintával készült..Véletlen találtam a mintáját meg,természetesen gyorsan neki álltam...Gondolom majd nagyobb méretbe  is fog készülni..Nem most készült..most pihenőn vagyok, amit elég nehezen  tűrök,és viselek...Kézimunkával csak próbálkozom..





Ez a szütyőke abszolute  tök egyszerű... a célnak megfelelt, azt gondolom...Pár éve vettem, de csak igy lehetett megvenni, nehéz kihasználni, hogy mi is készüljön belőle...
Jó volt találkozni egy jó kis ismerőssel a múlt hétvégén..Rövid volt....de jót tett a lelkemnek..és a telefonok is...




Legyen szép napotok!!Megint hétvége lesz hamarosan...Jó pihenést!!!

7 megjegyzés:

  1. Hasznos kis neszi , szerintem ez az amiből soha nem elég, mindig van mit belepakolni.
    Nem csak a testet a lelket is kell ápolni.

    VálaszTörlés
  2. Aranyos kis neszit varrtál. Szeretem tetszenek van is pár darab mégis rátudok csodálkozni ha látok egy tetszetős darabot mint pld ez is! Szép hétvégét kívánok és további lelki feltöltődést!

    VálaszTörlés
  3. Ügyes vagy! Tetszik mindkettő!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyes kezed van Vera! És gyönyörűeket alkotsz! A találkozások lelket melengetők, remélem, egyszer hosszabban is összejönnek! ♥ :)

    VálaszTörlés
  5. Igazi profi munka a szütyőkéd!!!
    A gombás meg nagyon bájos! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Ügyes vagy,egy jó beszélgetés tényleg sokat ad az embernek.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm lányok,tudom, egy idő után elcsépelt lesz minden,igy a tartókák is... de ha ép az jön soron... az van..
    Látom, sokszor már arra sem írunk, amire talán jó lenne, mert aki irja megnyugvást lel, vagy csak jól esik, hogy kapott megjegyzést.,vagy csak mert olyat írt..Sokszor van lelkiismeret furdalásom...pedig talán nem kéne, hisz mellettem is elmennek, legyen az akármi...akkor meg minek is törném én magam...

    VálaszTörlés