"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. december 9., vasárnap

Szütyők.

Álltalában az első, nem az igazi, de amikor már a harmadik készül, minden okés és rendben is megy minden...Mondom ÁLTALÁBAN...Nálam most ép minden fordítva történt...Az első lett a legjobb... mert... nem tudom miért,a másodikban már volt hiba, vétettem, talán azt gondoltam, túl egyszerű és van már benne rutinom...de a harmadik...Katasztrofa...Kb négyszer bontottam, utoljára teljesen felbontottam, mert már addigra ugy meg volt nyúzva szegény szütyő..Aránylag kicsi, ebből kifolyólag nehézkess a kifordítása, pláne ennyiszer, ahogy én csináltam...Az elmúlt 10 évben talán egy tűt törtem, de most sikerült ennék az egy munkánál 3!!!! eltörnőm, ráadásként a kerék is megállt, úgy hogy se előre se hátra meg sem mozdult a gép...NNNA ennyi gondoltam, most már idén nem kell a géphez ülnőm...szerelő lesz a vége,és miután apával ezt ép nem tudtam megbeszélni, megvarrtam kézzel...AAAAzta... de ronda lett...ez igy nem maradhat, így újra a bontásé volt a főszerep...Már ennyi bontás után biztos más eldobta volna jó messzire, de én nem...Gondoltam, nem foghat rajtam ki...Apa darabokra szedte a gép bobinját,és a házát, én meg remegve álltam mögötte, és kérdezgettem, ha ennyire szétszeded össze is tudod rakni?Úgy látszik kapott is valami nagyott a szerkentyű, mert kalapálni is kellett kicsit rajta... aztán bőséges olajat is kapott,..Persze a műanyag talpat lecserélte, mert ott valami el volt deformálva...Most fém a talp, de nem látom, hol varrok..Aznap még apa kérte, nem e akarom kipróbálni hogy hogy megy a gép, de annyi kudarc után jobnak láttam, már, semmit nem csinálni ..Viszont azóta működik, igaz nagyon félve varrok vele, szütyő is elkészült, eredeti  minta alapján már nem tudtam összevarrni, de hogy használni lehessen máskép állítottam össze...ÖSSZESZENVEDTEM...
Tanulság is van...ha valami nem megy, hagyd későbbre...amikor teljes egészébben az adott dologra tudsz figyelni... Miután az összes tűt sikerült kinyírnom, másnap kaptam, két dobozzal.HHHA_--HA ...remélem nem törik már annyi tű...





  igy most látszik... van még javítani való, mert a rejtett varrásom sem a legjobb...



ez egy plussz feladat volt..annyira szétgyűrtem az anyagot, géppel már nem lehetett varrni igy kézzel szegtem el pánttal, ami ugyan csak sok időbe került...

4 megjegyzés:

  1. Ha nem írsz olyat, hogy nem sikerült, én észre sem venném / nem mintha így látnék benne bármi hibát is /, nekem nagyon tetszik, ügyes vagy. Én biztosan a kukába dobtam volna.
    Minden elismerésem a kitartásodért

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Leírom , hogy tudjam és emlékezzek,rá,majd később,már most is sok mindent elfelejtek.más részt meg még beleeshetek ugyan ebbe a hibába,akkor meg tudni fogom....Jól körbeírtam...Azért van ami engem is kiakaszt...

      Törlés
  2. Szütyőkre, mindig szükség van, legyen az tökéletes avagy kis hibával. lényeg, hogy használható!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. AAA persze hogy hísználható...szerencsére eddig mindig ugy vétettem, hogy azért lehet használni...

      Törlés