"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. december 14., péntek

Zsinórcsipke díszek..

Most már mutathatom  az elkészült díszeket, célba ért a java...Volt amivel rögtön elárultam volna, hogy kinek is készül,és már nem is meglepi lett volna..ezért nem mutattam meg előbb.Nos a borítékokba ilyen kis díszek lapultak és az ország több pontjára utaztak...
Idén elkezdtem tanulgatni a zsinórcsipkét.. és ez pont jól jött, így minden kis dísz, más mintával készült, más kitöltést kapott...Jól tudom, nem hibátlanok, hisz tanuló darabok, de szívvel- lélekkel készítettem mindet, mert  tudtam és célom is volt, hogy idén ilyen kis meglepik készülnek, persze a hajócsipkék is azért készültek.Nem szeretem a keményítést, de most keményítettem, hogy a fán legyen tartása, szerintem a lágyságából és finomságából sokat veszítettek.
Ezeknél a szíveknél már 16-os puppetsel készült a zsinór horgolás, a kitöltés 20-as Anchorral  készült




 Ez a dísz számomra igazi kihívás volt, csak a mintáját találtam a pinteresten, de hogy  ,hogy kell elkészíteni, nem volt útmutató, saját magam kis tudása alapján készítettem el, és töltöttem ki a motívumokat. ...Úgy éreztem ezt el kell készíteni, teljesen a mintája lenyügözött,lelki szemeimmel láttam milyen gyönyörűséges lehet..nekem nagyon tetszett ahogy készült.









Köszönöm a figyelmet!!!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! Csodállak hogy milyen ügyes vagy gratulálok! Szép és kedves ajándék!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek lettek, gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Mind gyönyörűséges darab ! Gratulálok !

    VálaszTörlés
  4. Megint nagyon gyönyörűeket alkottál, a hajócsipkék is szépségesek

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok!Remélem , akit érdekel megtalálja!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a megjegyzést és a linket!

    VálaszTörlés