"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. december 2., vasárnap

Gömbök bűvöletében...

Most ép a gömbök ragadtak magukkal..Már az elmúlt évben is megcsodáltam e nagy gömböket, igaz elöször a gyöngyel  horgolt gömb varázsolt el...Próbáltam a városba beszerezni gyöngyöt, de vagy nagyobb, vagy kisebb volt csak, ráadásul a mennyisége  hátra tánorított, főleg mikor kiszámoltam ,mennyibe is kerülne ez nekem..Közben kicsúsztam az időből is, de ez a minta csak nem hagyott nyugodni,ráadásul egy ismerős a facén/Tóth Zsuzsanna/ elkészítette, gyöngyök nélkül, bogyós mintával.Előtte viszont láttam már a mintát, el is készítettem de nekem az terítő lett, írtam is róla...Persze nem vagyok valami nagy mintaolvasó és horgoló...így fordult elő, hogya gömbből terítő lett nekem,/nem jól értelmeztem a leírást/ de kis segítséggel azért legyűrtem, és elkészült a gömb... sőt átkaribláltam kisebb gömbre is a mintát... gyakorlás az egész....Ahogy megláttam, tudtam ez bizony nekem is kell...és már tűt is ragadtam...
Akkor jött még egy pont nekem való minta..








 próbáltam itt is fotózni, de a képek nem lettek jók, viszont a fények azok tetszettek, így maradt bent a sorozatba..








Szép hétvégét, jó készülődést minden kedves idetévedőnek!

16 megjegyzés:

  1. NEm is gondoltam, hogy így kell a gömbökre horgolni :-O tátva maradt a szám -- lehet nekem is sikerülne ? Nagyon klassz mind ! Úgy látom a kezed már rendbe jött szerencsére :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ági,részben készülnek igy a gömbök...van mikor egybe van horgolva,lufi bele téve, majd felfújják,vagy vízet töltenek bele, keményítik, majd száradás utánleengedik a lufit,a vizet is és egyben a horgolás...Vagy hungarocell gömbön keményítik, majd száradás után középen összevarrják...Amilyen ügyes vagy, meg tudod csinálni

      Törlés
  2. Vera, ezek álomszépek! Igaz nem csodálkozom, mert a Te kezed közül csak szépségek kerülnek ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Orsi...nnnos nekem is van sokszor hogy kudarcba fullad, mert sokszor fordul elő, hogy nem teljes az információ...pl, hogy az adott minta, terítő/mint ahogy elsőre nekem igy sikerült/, de ha kiveszel belőle minteegységet, rögtön gömb lesz...Vagy csak annyi, hogy a gyöngy helyett, bogyót lehet horgolni... de hogy az nem sima bogyó az nics már irva... vagy kérdezed, vagy magadtól jössz rá...Sok buktató van, hiába tud az ember horgolni, akár alap szinten is... és akkor még nem mondtam, milyen fonalal,dolgoznk vagy horgoló tűt használunk...Az ilyen infók többnyire sehol nincsenek leírva....én ezért szeretem a facét... sok segítség van..

      Törlés
  3. So beautiful and what a great idea.

    VálaszTörlés
  4. Ó, de szépek! Néztem a gyöngyös változatot, de nem kezdtem el mert akkor az éppen aktuális abba marad. Viszont jó nálad rácsodálkozni, gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üggye? engem teljesen a hatalmába kerített...A gyöngyös változathoz közel 300 gyöngy van irva...

      Törlés
  5. Tényleg nagyon szépek, ezeket akár árulhatnád is a karácsonyi vásáron, biztos volna vevője.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Fodorka...Valóban árulhatnám... de nem árulom...Egy ilyen műanyag gömb 400-500 forint körül van,plussz amiért elküldik.../Én ezt a két darabot ajándékba kaptam.../.. hozzá a fonal... meg amiért dolgoztam vele...Csak ugy nem lehet árulni...a kata 50,ezer forint egy hónapra... plussz aki elintézi a papirtokat, mert érteni kell hozzá, fizetni kell hogy árulsz egy kis helyen...Most akkor megkérdezem, mennyit is kérhetnék egy gömbért???,és mennyit kell hozzá eladni, hogy csak a kiadás meglegyen...Szóval én maradok csak a hobbi szintemnél...

      Törlés
  6. Nagyon szépek lettek a gömbök! :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem i ez volt z első gondolatom: ezek így készülnek? Szépek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A választ megtalálod...igen igy készülnek...és köszönöm

      Törlés