"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. április 22., szombat

alvóróka...

 Egy szó... be kell ismernem lassan megy... Kicsit hanyagoltam is, de inkább csak tolni akartam magam előtt...Azt hiszem a kontúr teljesen visszafog,elkedvetlenit, a kedvem is alább hagyott..A gondjaim túl emelik magukat a himzésnél, igy aztán az eszem a gondolataim a kert a palánták??? palánták? magok körül forog...Drága föld, drága palánta, belehesszeled az erőd, időd... és nem jutsz egyről a kettőre...nnna majd erről legközelebb irok és képeket is mutatok...







8 megjegyzés:

  1. Looks good, your worries about seeds don’t show in the embroidery.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen szerencse... hogy nem látszik, hogy milyen pipa vagyok a magok miatt...

      Törlés
  2. Nagyon aranyos a rókád, a fotóid pedig mindig csodásak
    Elég régen nézelődtem a blogokban, valahogy most nem csak a varráshoz, de a nézelődéshez sem volt kedvem.
    Remélem nem tart sokáig ez, a covid sem vette el így a kedvemet, mint most, és az a baj, hogy nem is tudom mi a baj :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd visszajön a kedved...nem vagy egyedül...Jelenpillanatba a fáradságtól nincs is kedvem semmihez, bár kezdtem könnyebb mintát horgolni és kötni, csak ép nem jutok vele sehova...

      Törlés
  3. Ne kedvetlenítsen el semmi, örülj annak ami szépség van körülötted, például ennek a nagyon aranyos rókának! Tudom, könnyű mondani! Hasonló cipőben járok én is a vásárolt földdel, palántákkal kapcsolatban, meg úgy mindennel, de ha hagyom hogy ez hatalmasodjon el rajtam, akkor még rosszabb lesz. A jó idő késlelteti a kisróka élkészülését, de megéri a fáradságot, mert nagyon szép már most is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából nem ezt az időt josolták.... mert akkor azért nem vettem el a magokat...Ma is néztem... fáznak...kikelne a hajnalka, de olyan sárgaaz is...... Erre még a jövőhétre is mondanak hideget...Újra kellett paprika magokat venni... mert azokból nem lesz semmi..A himzés vár...

      Törlés
  4. I love it, very beautiful.
    Beijinhos de Luz!
    AnaMaria

    VálaszTörlés