"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. április 3., hétfő

Április 1, a Nemzetközi TAtting/frivolitás, hajócsipke/Világnapja..

 Ebből az alkalomból készítettem tojásra egy könnyű kis mintát, amugy meg aktuális lesz  a tojásfán hamarosan..Mostanság nagyon el van hanyagolva ez a kézimunka...nagyon keveset hajócsipkézem., háttérbe szorul. Volt egy időszak, pláne még tanultam, minden nap kicsit bütyöltem, és gondoltam a környezetem is megkedveli..HHHHát nem igy lett, szekrénybe nem szeretnék dolgozni, van már ép elég ott hajócsipke is, meg más félék, kalocsai és társaik...Nagy- nagy örömömre volt itt a blogon egy olyan kis csapat,25 minta cimén ment a blog...Akkor inspirát ,hogy a sok profi között nem kellett szégyenkeznem , sokat tanultam tőlük is..sajnos ez is megszűnt.Mint minden más is közönyös lett,felsorolni se lehetne, mennyi kézimunka féle blog volt, amiből tanulni lehetett,  fázisokat folyamatokat lehetett látni .amiről előtte fogalma se volt az embernek...





Persze nekiálltam egy másik mintának is, de munkás..és sok idő kell hozzá

Köszönöm aki idetalál és olvas..és esetleg ir is..

3 megjegyzés:

  1. Some of us are still here. Your egg is very pretty.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! Pedig sok kézműves árul ilyen szépségeket. Néha csak ámulok egy egy fb oldalon mi mindent készítenek, nem csak hímzést, hanem bármilyen kézműves díszt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Árulni lehet... kereslet kicsi rá...sokan nem is értékelik...én pénzért elvből nem csinálok...Ráadásul a fonalak ára is elszállt rendesen...én a zokni fonalon akadtam ki... kicsit sokalom az 1700-2000 forintott egy pár zokniért, mert csak egy pár jön ki belőle...jja és a szállítás dij még rájön...

      Törlés