"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. április 8., szombat

Húsvétra...

 Jó készülődést... Kellemes ünnepeket...jó beszélgetést, pihennést, locsolkodást,kirándulást vagy csak lustálkodást..



  Idén ugyan az a kalács minta... csak fonottan...Lehetne ép szebb is...talán még várni kellett volna a sütéssel, féltem is hogy nem sikerül , viszont olyan mint az álom, puha , finom...
Négyes fonást se csináltam soha... ,azért jó hogy  sokat lehet tanulni , jó hogy sok videó van fent...nna azért jó hogy van kivel megosztani is...




8 megjegyzés:

  1. Your bread does look delicious. I like your eggs with tatting. Happy Easter.

    VálaszTörlés
  2. Vera, én még olyat sem tudnék fonni, mint amit te csináltál. Igaz nem is próbáltam még ilyen fonott kalácsot. Az íze biztos finom, látszik rajta, hogy szépen megkelt.
    Csütörtökön sütöttem lekváros, diós , sajtos kifliket, elvittem a túrára, persze kínálgattam a többieket el is fogyott. Ma sütöttem egy finom sütit és nem fogok mást készíteni már.
    Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok nektek! 😍🤗🌞🐰🐰🥚🥚

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 3 fonással már többször készitettem kalácsot, húsvétit most először...Kicsit lelapult, de még ma is nagyon puha...és ez a lényeg, majd legközelebb jobb lesz...Amiket sütöttél nem is csoda hogy elfogyott,,, megoszthattnád velünk is...Más években mindig több süti volt, idén csak egyet sütöttem, ép kitartott máig... A sonkához meg kalács... nálunk...Ma egy kicsit már tettünk-vettünk kint, csak magunk vagyunk...

      Törlés
  3. Kellemes húsvétot, jó egéstséget! Szép az a polc

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... remélem Nálatok jól telt, mert azért ahol kisgyerekek vannak, azért máskép telik a húsvét...Szerintem nekik ez a legszebb ünnep, mikor keresik a nyuszit...A fiam is de szaladgált hogy ott látta a nyuszit... és mire oda ért már csak az ajándék volt ott...volt öröm...Nektek is jó egészséget!

      Törlés
  4. Szép húsvéti ünnepeket kívánok Kedves Vera!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves Aloha, remélem jól teltek Nálatok is az ünnepek!

      Törlés