"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. április 3., hétfő

fészekrakás...

 többször felreppentek a cinkék az ablaknál, azt hittük magokat meg valami kaja félességet keresgélnek, mikor észre vettük, hogy mikor elrepülnek tele a csőrük, valami szöszmösszel, de nem kutyaszőr...Nem akartam hinni a szememnek... duplaablakon keresztül nem  a legtisztább a fotó, meg a háttér sem a legszebb... de hát ez van... a kint maradt takarókat tépték, de olyan szinten... néztem a plédeket, látszik ahogy megtépték... fészek készül...és igazuk van... itt esznek, isznak, piszkot is hagynak... remélem kis cinkék is lesznek... Bekarikáztam a szőrt a csőrébe a cinkének...Nagyon kis szorgosak voltak... Még nem tettem el a plédeket, a cica feküdt rajtuk... vállogathatott kedvére, hol akar ép heverészni..


itt látszik ahogy a plédet megtépték...






bocsánat a rossz fotokért...

9 megjegyzés:

  1. Nagyon cukik és elmések! :-D Úgy látszik sürgős nekik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem itt fészkelnek ,hamar megfordulnak...igy aztán joggal gondolm hogy itt épitkeznek nálunk!

      Törlés
  2. Ó, de jó! És milyen jó, hogy észrevetted, eddig azt hittem, ilyesmi csak a mesében van. Nagyon szerencsés vagy!!! Régen valahol láttam képet egy olyan madárfészekről, amibe fonalat szőtt a madárka. Erre most mit találtam? Holnap meg is csinálom. https://www.wildaboutbirds.com/read/attracting-birds/how-to-help-birds-with-nest-building

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...Mi többször láttuk már, hogy a kötözőket is beépitették a fészekbe...nálunk bőven találnak fészeknek valót, de lejebb irtam, a fonalvégeket idén összeszedem és kiteszem nekik...és köszönöm a linket!

      Törlés
    2. Szívesen, Vera! Ezután én sem teszem bele a figuráim hasába. :)

      Törlés
  3. Kutyaszőrt kell kitenni nekik, én cinkegolyó zacskóban szoktam. Amikor meg Zsebit fésülgettem, vagy inkabb kefeltem a bundájat Látod, ügyesek feltalalták magukat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem győzzünk kutyaszőrt takaritani... ez tetszett nekik...érdekes nem?Egyébként zsinorokat meg gazszárakat is találtunk rigófészekbe beépítve.....Bejus likelt be egy írást... nézd bele...Nekem sok fonalvég van, ezután összegyűjtőm és kiteszem...Most sokkal több madarunk jön inni... enni.. mutogatják magukat, mi meg gyönyörködünk bennük...

      Törlés