"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. április 5., szerda

Sapik..

 Nem most készültek egyszerre, folyamatosan jó ideje...Hangoztattam mennyire nem szeretem a tévét, nem is nézzem, ,háttal vagyok, mikor kézimunkázom , de miután nálunk mindig megy, mert apa tévés, igy akár akartam, akár nem,  hallom  a filmet is amit ép reklámoznak..Igy jutott a fülembe és az érdeklődésembe a "hegyi doktor..." cimű film..Főleg a táj... és persze rögtön Orsi és a többi túrázó ismerős ju eszembe ilyenkor...

Ez a sorozat mese felnőtteknek...... és imádom... hol van ilyen orvos? mert odaköltözöm rögtön... hisz mindenhol elutasitanak az orvosok... hol az eskű amit letettek? a gyógyitásról...Szegény Gruber doktor, mindig uton, milyen sokat autozik mindenkit ellát...segit mindenkin... meg se tudtam mozdulni,  autoval 2-3 perc a rendelő, és nem jött ki a doktornő... mondván vigyen el a párom... Ha nem tudok kocsiba ülni, hivjon mentőt... NNa erről ennyit és sajnos szembesültem az elmúlt időbe az ellátásról... Közben gyönyönyű tájakra visz el a film...Igy aztán nálunk 5és -7 óra között meg áll az élet, mert Gruber  doktor  a hegyekbe rendel...és megy a kötés.

Nos hogy visszatérjek a sapikhoz, én csak ugy semmittéve a kezemmel, tévét nézzek...hát olyan nem létezik, igy jutott eszembe, hogy sapikat kötök közben...Lassan új  minta után kell néznem... hogy mit is kössek, vagy horgoljak... a hajócsipkézés nem jött be, mindig eltévesztettem.

Irtam már a fagyisapkáról,,, azzal kezdtem... jó meleg, könnyű volt kötni végülis már mutattam .A többi jött magától..Volt  maradék fonal.. aztán volt vagy 10 éve vásárolt fonal, ami nem is volt occsó, és vettem , is, .Terv az volt, hogy majd zokni lesz belőle, de túl vastagnak találtam.. viszont sapinak nagyon jó, remélem  viselete is jó lesz...








fagyisapi alapja...

köszönöm a figyelmet...szép napot...

2 megjegyzés:

  1. Vera milyen jó sapikat kötöttél, egyik jobb, mint a másik, különleges némelyik.))
    Jobbulást Neked, és egyben kellemes húsvéti ünnepeket kívánok nektek sok szeretettel!

    VálaszTörlés
  2. I like the ice cream hat. Yes, it’s a pity real doctors are not like the ones on TV.

    VálaszTörlés