"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. április 19., szerda

Az első fészekalja...

 Hihetetlen, hogy  az első rigók, már ki is repültek a fészekből..A napokba vettem észre, hogy ide hozta a kicsinyét , itt várta, mig  hozták neki a kukacot...Azóta nem is láttam a kicsi rigót, viszont nagy fészeképitésbe kezdtek megint a szülők...sajnos nem sikerült fotozni, a fejét nem lehetet látni, annyi moha volt a csőrében, és nem is hiszem, hogy kilátott...Pár hete találtam tojáshéját...

Ma mellettem sétált egy... és nem is félt...Még megsaccolni sem tudom, hogy hány rigó pár van csak nálunk, mert tuti hogy vendégek is járnak erre...




ma igy figyelt....

3 megjegyzés:

  1. Nálunk is sok rigó van. Még nem vettem észre a kicsiket.
    Alex egy csodás kutyus!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok bizony és nagyon sok kárt is csinálnak... Volt hogy egy nap alatt kiszedték az összes virágmagot ami ép csak kikelt...reggel láttam hogy kibújtak, estére csak az üres föld volt...A szomszédba ép tegnap panaszodtak, hogy az összes hagyma kint van a földből... kihúzták a rigók...
      Igen...és Alex tényleg csodás...és kedves... boldog... Maci küldte... és jólelkű és minden jelzőt rá lehet iileszteni...Remélem még sokáig boldogit bennünket, bár van betegsége is...elég nagy dillemába vagyunk... műtét vár rá...

      Törlés