"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2013. április 11., csütörtök

Hajócsipke terítő.......

Nos kész lettem...és sikerült!!!!!!Most kicsit pihenek a hajócskák...
itt láttam hogy félrevasaltam  a lóherét....

Innen jött az ötlet, és ezt láttam meg....Szívembe lopta magát.... Köszönöm!

21 megjegyzés:

  1. Hú, ez fantasztikusan jól néz ki! Nagyon ügyes vagy!!!
    Legyen szép napod! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett ez a terítőd is! Nem tudom, honnan szerváltad ezt a fonalat, de nagyon tetszik a színe :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pécs nagy város, de ilyen gyönyörű fonalat nem árul és nem szerez be....Ezt Tamásiba vette nekem Jolimama!!!!

      Törlés
  3. Nagyon szép lett! Örülök, h már profi szinten űzöd a csipkézést!
    Én azt hiszem kezdhetem elölről:-((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm.... az hogy profi az túlzás, csinálgatom

      Törlés
  4. Te már igazán profi vagy ebben a bonyolult csipkében!Biztos örömet okoz, ha ilyen szépen kijön a minta.Szép lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van még egy két kézimunka amit szeretnék megtanulni... de hogy lesz-e rá időm és segítség az nagy kérdés... Nekem nem elég a videó... Kell a közvetlen segitség...amikor húzza a kezem és mondja az oktatóm, hogy ép mit csináljak...

      Törlés
  5. .....és mindjárt kettő???
    Mikor ilyen szépségeket látok nagyon kívánom én is ezt a fajta csipkét! Talán egyszer nem sajnálom rá az időmet és sikerül megtanulnom. Nagyon sok hasonló szépséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy az enyém... a sárgás..Mint mondtam már, ne riasszon el, hogy nekem ennyire nehezen megy,.. Hallottam, hogy sokan vannak hogy elhatározzák és megy is nekik.... hmmmmm nekem sok idő kell.

      Törlés
  6. Nagyon szép lett a terítőd, nekem is kedvenc színű fonalam:-)
    Szoktad vasalni ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen szoktam, ha nem keményítem egyáltalán...Rájöttem valóban nem jó a nagyon keményiteni... ha keményítek ép csak.... de sokszor az átvasalás is csodát csinál...persze ha nincs benn gyöngy.A gyöngy meg még nagyon messze van tőlem...Imádom ezt a fonalat, kár hogy már kevés van belőle...

      Törlés
    2. Megnézzem van-e utánpótlás?

      Törlés
  7. Nagyon szép lett, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  8. A lila teritő nem az én művem....!!!!!!!!!!Ebbe lettem szerelmetes....ez a teritő inspirált hogy meg kell tanulnom....

    VálaszTörlés
  9. Annyira szépek ezek a színek együtt!

    Míg nem olvasgattalak Téged, azt sem tudtam, hogy van ilyen: hajócsipke. Most már gyönyörködöm benne:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves vagy... Képzeld én sem tudtam mig itt a blogolás közben nem láttam...és akkor eszembe jutott, mintha kézimunka könyvbe is láttam volna... és láttam és volt.... de akkor kit érdekelt.....

      Törlés
  10. Hát nagy kedvenc ez a fonal..... nem tudom eldönteni ...Te vettél?

    VálaszTörlés
  11. Ha ezt tőlem kérdezed, igen, én már vettem, most meg kell néznem, hogy van-e Nekik. Szívesen megnézem és veszek, ha kérsz:-)

    VálaszTörlés