"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2013. április 7., vasárnap

xszemes nyár

Ha szép az idő, nekünk is jobb kedvünk van, sokkal jobban megy minden...a kézimunka is... Kicsit előrébb haladtam, bár már megint másfele is kacsingatok....Egy kicsit  elbizonytalanodtam a fonalakat illetőleg... Kaptam ugyan képes segítséget Beától.,mégis féltem, hogy nagyon elkanyarodom az eredeti színektől... Hiába a kép , fénykép, csalóka is lehet. A fonalakat egymás mellé kell tenni...Vittem a kis cók-mókomat,és a boltba válogatta az eladó  a színeket... A puppetsnek nincs annyi színe ,mint a DMC-nek....Erről a válogatásról lehetne bővebben is egyszer írni, nem kis feladat... Már nyomtattam ,előkészületek is történtek....hogy mikor lesz belőle valami, az még rejtély...és hogy mi az..   hm..........Palkónál jártam, és ott találtam hímezni valót...
Bár mostanában  a kinti dolgoké lesz a főszerep... Jó lehet örülni fogok ha élek...túlélek. na majd meglátjuk.
/Kicsit szomorúan konstatálom, annyi szó van a munkanélküliségről, és segítséget nem talál az ember egy-két óra  munkára sem..../




8 megjegyzés:

  1. de jó lenne már a nyár.... (vagy legalább egy melegebb tavasz...) ma végre egy picit sütött nálunk is a nap, de a szél annyira hidegen fúj...nem is tudom, mikor lesz ennek vége... a virágok szépek lesznek, nekem türelmem sem lenne hozzá, nem hogy még energiám - és gondolom, hogy neked is fognak sajogni a porcikáid, mire mindennel végeztek... a munkanélküliség meg...kiborító - még így fél fizetésből is nehéz (pont számolgattam a csekkeket, mire futja a táppénz..), nem is tudom, hogy lehet segélyből boldogulni...

    VálaszTörlés
  2. This work is coming along so beautifully!
    Lovely stitching!
    Have a great week!
    Nurdan

    VálaszTörlés
  3. Mutatós darab lesz ha elkészül addig még sok x-et bele kell hímezni, jó böködést kívánok hozzá!
    Különben is a tavasz nem jön bár mennyire is várjuk, talán a nyár hamarabb ide ér, csalogasd a kézimunkáddal a nyarat:)

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom, mennyire színhű a fénykép (és a monitorom), de nekem nagyon tetszenek a színek, amiket összeválogattál! Szépen haladsz!
    Itt már süt a nap! :) - jön a nyár :)))

    VálaszTörlés
  5. Látom Te már a nyarat xszemezed!Gyönyörű lesz.

    VálaszTörlés
  6. Oh, ez gyönyörű lesz! Szerintem sikerült megfelelő fonalakat találni.
    Jövök még!

    VálaszTörlés
  7. Előző bejegyzéshez: nálam a tulipánokból összesen 4 tört a felszínre és sérültek, csúnyák a levelei, bimbó sem fejlődik. Nagyon fejletlen a virágos kertem.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm lányok...és tudom egy nagy munkánál ez a fázis fotó nem sokat jelent,mutat ...mégis mutatom mert én is látom mennyit haladtam vele... Igaz mindig van mellette apróbb más kézimunka is...

    VálaszTörlés