"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2013. április 27., szombat

Szélcsipke

Szél csipkét kezdtem el , lila fonalból amit a napokba Katától kaptam... Kíváncsi voltam, hogy viselkedik a fonal és a csőrös hajócska.... A fonal jó csavarodik, tekeredik, hogy sikerült vajon bütyök nélkül felcsavarni...rejtély.. Nekem igen csak figyelnem kellett...De túl vagyok az első próbákon.... 
Van már ötlet is. hogy mi lesz belőle, mert én terítőnek nem állok neki szélcsipkét készíteni... Befonnám a hajam tőle.../nincs is mit befonnom/
Ha már lila... akkor most kék évelőt hoztam.Már már azt hittem kiveszett.
Nem rég nagyon ronda idő lett, feltámadt a szél nagyon.....
Sajnálom hogy eddig tartott.

9 megjegyzés:

  1. Kék évelődet nem ismerem mi is a neve? Földre lehullott valamik, magnóliák szirmai?
    Hajócskázásban meg profi vagy! Szép mint mindig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom mi a neve a kéknek... tele volt minden... ritkítottam, de úgy hogy majd mindent kitéptem... Kérsz belőle??
      Igen magnoliaszirom... Csak ugy vitte a szél...

      Törlés
  2. Felénk is boldond szél fúj, borulnak a leanderek sorban...Vera, ez a fajta csipke a frivolitás?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Panni igen ez a frivolitás, hajócsipke....
      Nekem csak két leanderem van, de ki van kötve... Borzasztó ez a szél, ami mostanába van... Nem kiméli a fákat, bokrot, virágot

      Törlés
  3. Hát én is kezdem néha befonni a szemöldököm, de akkor is a nagy terítőre lesz a csipkeszél:-DDD, ha fene fenét eszik is! Lassan 40 cm, és még 23-24 cm oszt fordulok .
    Csak annyi a baj, hogy minél hosszabb annál jobban útban van.
    Ez a szín meg olyan levendulás nem?

    A hajókára nem tudod bütyök nélkül feltekerni? Nekem nem csinál ilyet pedig van 3x ekkora hajócskám az ívhez! Hmmm
    De örülök,hogy hasznát veszed!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiváncsian várom,,,, milyen lesz... Én még sosem készítettem kiegészitőt hajócsipkéből... Eccer majd eljő annak is az ideje ....nekem is van jó pár hajócskám... mindegyiken lóg valami.... ha más nem fonal.

      Törlés
  4. Óh, a szemedet sajnálom nagyon!
    A net körüli problémákat nem is értem, de ez nem csoda, mert van úgy, hogy úgy érzem én már semmit nem értek. De addig nem hagy nyugodni míg meg nem oldom. valószínű, hogy Ti is megoldjátok!
    Gyönyörű virágaid vannak.
    A hajócskás minta szép, ebbe is belejössz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. raffinált a Net....De jó hogy van.Hálálkodom mindig, mert fiam beszélt rá... Sokáig ellent álltunk, aztán megyözőtt... Igaz, amire rábeszélt, az nem sikerült,hogy megtalálom volt osztálytársakat, gyerekkori barátokat, de kárpótolt a kézimunkatábor, a blogvilág... Milyen sok jó barátra tettem szert......

      Törlés