"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. január 13., vasárnap

Beleestem...

...ahogy megláttam a kész darabot, és tudtam, ahogy lesz egy kis leheletnyi időm, biztos nekiállok.
Igaz,nekem csak fehér szín állt rendelkezésemre, de azt sem bántam.Igaz volt egy terv , hogy az ajándék fonalat felavatom, de nagyon vékonynak találtam, és azt hiszem , most jól döntöttem, hisz még a 20-as Anchorral is meg érem  a gyűrűket összehúzni olyan kicsinek tűnik nekem...Milyen lenne, a még vékonyabból...Nem látnám a csomókat...Majd ajándék lesz... szívem csücske, nekem annyira tetszik...Sokat nem is tudok belőle csomózni, mert a kezemet elvágja a fonal, ahogy húzom , hogy szoros , és szép legyen.Van még bőven időm...




gondolom a tervező  neve olvasható a mintaíven...


Erről a könyvről.. Nem tudom , melyik macskás blogos ismerős  olvasta a """Puszi Erzsi" című könyvet, ami macsekról szól...Még mindig nem sikerült befejeznem, mert csak pár lapot tudok elolvasni, mert rögtön könnyezik a szemem az olvasástól..Elsem hiszem... kézimunkázni tudok, de hosszabban olvasni nem...Nagyon jó története van a könyvnek, jó kikapcsolódás,humoros......

...


Voltak meglepik, meg félre sikerült meglepik és hasonlók... majd jövök a részletekkel..
Addig is köszönöm a látogatást!!!

17 megjegyzés:

  1. Olvastam Erzsiről a könyvet. Tényleg humorosan adja elő.Szép a mintád.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anikóó!!hogy tetszett a könvv?Nem vagyunk egyformák... ezért más vélemény is lehet ...én csak jót olvastam róla...
      Köszönöm a mintám nevében...
      Eszembe voltál a múltkor, fel is tettem a blogra pár bejegyzésel előbb rád gondolva, hogy láttál e ....sárgafejű királykát?Sima királykát már többször láttam de sárgafejűt még sosem...és nem féltek...

      Törlés
  2. a könyvet még nem olvastam, de szeretném. boldog névnapot kívánok! nem csoda, hogy beleestél ebbe a csipkébe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak javalni tudom a könyvet...
      Köszönöm a névnapi gratulációdat...és tényleg szép ez a minta...Remélem egy színben is visszaadja azt a szépséget, amiért beleestem...

      Törlés
  3. Boldog névnapot kívánok !
    Szép a kezdemény :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a köszöntésedet itt is...és az elkezdett kézimunkám dicséretét...Nem lesz nagy... remélem igazi légies kis szépség lesz...

      Törlés
  4. Vera, a türelmed határtalan. Csodás a csipkéd!
    A könyvet még nem olvastam, de felteszem az e-book olvasómra, mert kíváncsivá tettél.
    Pár napig itthon voltam múlt héten, és 1 nap alatt elolvastam egy 424 oldalas könyvet, nem tudtam letenni, annyira izgalmas volt.
    Most jól jönne egy kis humor. :)

    VálaszTörlés
  5. Találsz benne bőven humort, mert maga a macska meséli a történetét,jól megspékelve vicces történetetkkel ..gondoltam veszek ki belőle pár sort, de nem teszem...Barátnőm nem mcskás, de nagyon élvezte a könyv törté etét...Könnyed szórakoztató...

    VálaszTörlés
  6. A munka nagyon szép lesz...megint.
    A könyv kellemesnek tűnik.

    VálaszTörlés
  7. Én írtam Erzsiről... És imádtam !!!! Erzsit is, a könyv-írót is, úgy összesen az egész dolgot. És van folytatás: Az elnökasszony - ez a címe.
    Persze, tudom, hogy ízlések és pofonok.....de én élvezettel olvastam mindkettőt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen emlékszem, hogy Te irtál róla, de nekem a barátnőm mesélt róla, majd a könyvet megkaptam tőle ajándékba...Lényeg hogy jó humorú könyv...

      Törlés
  8. Utólag is Boldog névnapot kívánok Neked! :-)

    VálaszTörlés