"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. január 23., szerda

Heti ez-az...

A hét nálam vasárnappal kezdődött, mert a múlt heti vasárnapi  név napi meglepetés, most esett meg, menyem is meggyógyult és jegyet is lehetett kapni, mert bizony  jegyet alig lehet kapni a Freddie Mercury, Bohém rapszódia filmjére..A Queen együttes történetét dolgozza fel...Engem személy szerint teljesen elvarázsolt a film, azóta is sokszor eszembe jut..Kedvencem volt, teljesen ledöbbentett a halála...Az, hogy a magán élete milyen volt, különösebben nem érdekelt, mert....

Régebbi nagy kedvencem volt Elvis Presley ,, Annak idején a jugo tévé rengeteg filmet adott le, noha, nem értettük, viszont a filmek tele voltak jobbnál, jobb zenével...Imádtam...És jött 1977 március, a halála, teljes döbbenet...de nem értem rá gyászolni, fiam akkor született, kiadták viszont az élet könyvét..természetesen megrendeltem,és az első 200 oldalt elolvastam,és becsuktam a könyvet, egy világ omlott bennem össze...
❤❤
Ezért nem voltam kíváncsi soha a Freddie Mercury-ra sem, csak a zenéjére,és ahogy maga köré vonzotta a hallgatóságot...

❤❤❤❤Alex meg csak úgy.. szeret bent lenni







Idén nem  lehet a hóra panaszunk... két naponta megkapjuk azt 5-6 centi havat ,lehet seperni,és gyönyörködni, mert mi tagadás gyönyörű látvány....a havas udvar is













A havazás előtt nem mindennapi videót, és fotókat készített a párom...Ahogy felhúzta a rolót, akkor látta, hogy a nagy madár ép megfogott egy kisebb madarat..A nagy madár karvaly, szegényke akit széttépett, egyik idejáró galambunk volt...most csak a fotókat mutatom..Itt is az élelem lánc...






fotó:::Wikipédia..

Köszönöm a látogatást...

11 megjegyzés:

  1. Freddie Mercuryt immmádom ! Sokszor nézem/hallgatom a videóit, sajnálom, hogy olyan fiatalon elment.
    Mindenhol leírtam, itt is megteszem. Én nézni szeretem a havat...na de lapátolni, avagy járni benne...hát nem tartozik a kedvenc szórakozásaim közé. Felőlem elmaradhatna a tél.
    A karvaly: hát először is csodás fotók !!! Nagy mázli, hogy ilyet tudtatok csinálni ! És sajnos az élet ilyen. Kegyetlen, de bizony a karvalynak is joga van élni.(és enni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Egy világ dölt össze bennem " mikor bemondták hogy meghalt...45 éves volt, smég többre vihette volna.
      Szintén nézni szeretem a havat, de nem nálunk...az udvarba...
      Annyir nem félt, hogy a redöny felhúzása sem zavarta meg... aztán amikor már jól lakott fogta és elrepült vele...Nem biztos, de befolyásolhatja hogy üres a madáretetőnk...és mátyás madár is ugyan igy becsap a fák közé a madarakhoz,és viszi is...

      Törlés
  2. Az este gyönyörű volt itt a táj, de reggelre már csak fekete latyak mindenhol. Bár egy szavunk sem lehet, mert hajnal 4-től járt a hókotró és még a lakótelepi járdákat is letisztították.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mint minden alkalommal megjegyzem, bármilyen szép, nem szeretem a havatNézniszeretem, de nem nálunk...

      Törlés
  3. A havas táj valóban sok szépséget ad.
    A zenészek magánéletével kapcsolatban egyetértek veled.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alig marad szűz hó, Alex nagyon szereti a havat...hihetetlen mit tud összejátszani..
      A zenészekről...nem attól lesz valaki híres, hogy a magán életét kiteregeti...

      Törlés
  4. Szeretem a "jó zenét" ami megérint legyen bárki az előadó. Jó filmeket is szeretek nézni így irigykedem, kicsit.
    Havat azt mi is kaptunk, sőt még mára is ígérik, lehet hóembert építeni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem gondoltam, hogy ennyire megérint, és egészhéten a film ott motoszkál...az agyamba..Számomra nagyon hangosak a filmek, de most ez sem zavart...Mikor vége lett a filmnek, mindenki felállt és még a filmből és az élőkoncertből egymás mellé vágták a képeket, zenéltek...csak ott mind álltunk...

      Törlés
  5. A filmre én is kiváncsi vagyok, meg fogom nézni.
    Az Elvis könyvet olvastam. Meglepő az író látásmódja. Akkor is Elvis a király!
    A hó gyönyörű és valóban, évek óta nem volt ilyen sok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiváncsi leszek a véleményedre...
      Nem tartozik ránk a magán életük... engem csak az előadásuk érdekel.
      És igen,ki tesz a tél magáért

      Törlés
  6. Szia, Vera! A fészbukon láttam a karvalyos képed, akartam is ott írni, de ugye annyira nem ismerjük egymást! ;) Szóval, tavaly épp ilyentájt volt egy teljesen hasonló élményem, a szomszéd tetején cibált szét egy galambot ugyanilyen madár. Elég szörnyű volt látni, aztán elgondolkodik az ember, ennek a jószágnak is túl kell élnie a telet. ;)

    VálaszTörlés