"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. január 27., vasárnap

Farkasaim../Bal sarok befejezve.../

Nagyon rákapcsoltam, bár sokszor úgy érzem nem sokat haladtam...a felső sarok kb 300 darab xszem hiányzott, elöször azt gondoltam az nem is olyan sok... közben kiderült, nekem sok, pláne, hogy nem tudok sokat ülni, mindig van valami ami kizökkent...Akinek van kedvence az pláne tudja... egyik kiakar menni, éhes, beakar jönni... vagy találd ki mit akar... a többiről meg nem is beszélve...nyögve, de befejeztem... azt a részt...vannak részek, ami haladosabb... most ép beleértem a rózsaszín világába...De már látom, majd kész lesz...Látom másnál, sokkal macerásabb a munkája, mégsem nyavajog annyit mint én... // azért van a blog leírjam minden nyügőmet... áá nem is igaz... mert sok mindent nem irok... meg minek is,, és kinek is írnám...talán nem felejtem el, később sem///..







ez volt az utolsó  rész, amit mutattam...


egy új próbálkozás... ami az időt viszi... de hogy lesz e belőle valami... most még nem tudni...

Jó pihenést...és köszönöm  ha betértél...

8 megjegyzés:

  1. Én pontosan ugyan így szoktam nyüglődni, ha már elmúlt a szerelem , illetve kiderül számomra, csak egy röpke felvillanás volt az újabb mintába kezdés, és csak nyögve bírom folytatni -- így inkább félreteszem egy másik időre. Nem erre akarlak bíztatni, mert tudom, Te következetes ember vagy , és befejezed amibe belefogtál . Hajrá , szorítok , lassan elkészül ez is meglátod ! :-) puszi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a kép, szerintem nagyon sokat haladtál! :)
    Én is nyűglödnék a nagy képeken (nem is fogok bele ilyenbe...), igaz, a kisebbekkel is alig haladok... :(
    Látom, már húsvétra is készülődsz... ügyes... :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg sokat haladtál. Bár nagyon szépek a hajnal/vagy naplemente színei, biztos unalmas ezt a nagy területet hímezni.

    VálaszTörlés
  4. Szépen elhaladtál, vele! Nem olyan régen raktál fel fényképeket hasonló színű felhőkről, most ki is varrod őket. Egyszóval szorítok, hogy minél előbb elkészülj a farkasokkal.

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikusan jól haladsz! Vagy csak én voltam rég? :o)

    VálaszTörlés
  6. Látványos a haladásod a farkasos képpel, megérte bökögetni.
    Nagyon érdekesnek ígérkezik az új munkád is, nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz belőle!

    VálaszTörlés
  7. Csoda, hogy van szemed hozzá, annyira aprólékos, annyira oda kell figyelni a színekre, hogy mi következik, szóval nagyon szép lesz, már most látszik rajta.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a bátorítást... van hogy gyorasabban megy, van hogy nyögvenyelősen...Macerás eltenni... aztán mikor elő kell venni, bogarászni, hogy hol tartottam... hátha annyira ráunok, hogy nem lesz befejezve...Ezért nem teszem le, az el kezdett nagy munkákat...Amugy is lassan megy , hisz mással is foglakozom közben...Sokáig nem tudok ülni, ... Ezer ilyen apró-csprő dolgok vannak...Persze ha látnátok az asztalomat...

    VálaszTörlés