"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. január 3., csütörtök

Visszatekintés 2018-ra...

Ahogy összeszedtem az elmúlt év  munkáimat, magam is elcsodálkoztam,volt jó néhány amire már nem is emlékeztem...A tél elején mindig aránylag sok időm  van a hobbihoz, aztán meg mindig szakítok kis időt, van csak hogy pár perc...volt kényszer pihenő is
Bár az év is ilyen bőséges lett volna, de nem rajtam, rajtunk múlt... betegségek, nem várt történések amik nem előre, hanem hátra húztak inkább......
Nem szívesen emlékezem, hogy milyen akadályokat másztunk át,.estünk vissza,..ami nem igazán voltak sikeresek...

Nos akkor a  2018-as munkáim...




 Félig kész kézimunka, amit nem sikerült befejeznem...a farkasommm és a...


hajócsipke terítőm, ami Renulek mintája a 20018 tavaszi terítő lenne, amin elakadtam, mert a fonal elfogyott, és amit találtam hozzá, úgy nem tetszett...remélem találok hozzá megoldást...


és van pár darab gyöngyfűzési probálkozásom, ami annyira nem sikerült, hogy egyenlőre nem mutatom, majd ha lesz belőle normális kész darab, a ""tanulódarabokat"is megmutatom..Van egy elkezdett nagyikockás babatakaró, ami akkor készül, ha megyünk hosszabb útra.


 és akkor egy kis statisztika...ez az utolsó decemberi számláló...Sokáig a blogger számlálóját gondoltam jónak, de ireális számok jöttek elő...most is,,,Ami itt látható, annak majdnem a kétszeresét számolta,ami nem valós érték...


 és az egész évi számláló...Közel nincsenek annyian mint más években... a bejegyzések meg ...
Szóval örülni kell ami van...



Köszönöm, akik eddig is velem tartottak...és akkor induljunk el, 2019-be is együtt... Köszönöm hogy velem vagytok...köszönöm hogy olvastok!!!Mindenkinek békés évet kívánok!

16 megjegyzés:

  1. Mennyi szép munka!
    Milyen tág körből merített látogató, még ha csak a fele is igaz.
    Az új évben is együtt, hajrá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez már valós...a másik nem volt jó...

      Törlés
    2. A másik a blogger számlálója 57 ezret mutatott a 2018-as évra...

      Törlés
  2. Te jóságos ég ! Nyithatnál belőlük kiállítást ! Mennyi idő, mekkora türelem. Én csak ámulni tudok az ilyesmiken...
    A statisztikára meg nekem azt mondták a gyerekek, hogy arra "ne adjak" - vagy igaz, vagy se, de inkább se....(Mellesleg a "ráklikkelés" még nem jelent elolvasást is...) Így hát én nem is nézegetem. Az igazi öröm az, ha kommentelnek. És ha nem, akkor se fakadok sírva, mert hát nem lehet mindig, minden bejegyzéshez hozzászólás. Nekem öröm az írás és ez a lényeg. Ha másnak is tetszik, az már ráadás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudok kiállítást nyítni, mert mint mondtam már a java elajándékozva van már...A nagy hímzéseket megtartom, a többi megy ajándékba...Névnap, szülinap, mert tetszik...valakinek... vagy csak úgy...Valóban az a jó,és az öröm, ha kommentelnek, de nem tehetek ellene ha nem...Most azt is mondhatnám, biztos nem tetszik a munkám... de egyik sem? szóval nem feszegetem és nem akarok kihitű lenni,...Aki megnézi, megnézi...A beszélgetős blogok jobban mennek... jó iróka is kell hozzá...jó téma, nekem egyik sincs...maradok az én kedvenceimnél...

      Törlés
  3. Hű, Vera, ez egy szép, színes kollekció! Sokoldalú vagy és ügyes!
    Én is jövök :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm katici...és ha velem tartasz az külön öröm...

      Törlés
  4. Sok apró ajándékot készítettél. Nagyok kiadnák a dupláját az apróknak, gondolom de nem elehet összehasonlítani őket, mind másért kedves a készítőnek és a megajándékozottnak.
    Ezek a statisztikák meg butaságok, egyszer, egyszer talán rálehet nézni, de minek belemerülni, hiszen tévesek ezt te is látod. Mióta nem iratkoztam fel sehova követőnek azóta csak egy személy iratkozott be nálam. Saját magunk kedvére írjuk a blogot, örülök ha páran elolvasnak őket én is tudom követni hozzászólni a saját posztjaikhoz. Szerintem ez így személyes, ha a nagy nyilvánosságnak is akarok mutatni valamit akkor ott a facebook ott biztos nem kapok személyes hozzászólásokat, vagy csak keveset.
    Hasonló sok szép alkotást kívánok 2019-re is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet hogy butaság a statisztika, én ennek ellenére szeretem megnézni honnan néznek meg...Tudom , a sok más országból nézők, általában a hajócsipke szerelmesei közül vannak, noha azt is csak alap szinten mívelem...Ráadásul egy csoport tagja is voltanm, mig meg nem szünt az a blog sajnos...
      Talán egy felirtatkozó volt a múlt évben, de lehet hogy régebben...

      Törlés
  5. Hű mennyi szép munka. Én ennek felét sem csináltam tavaly. Ügyes vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm... mint írtam, télen több időm van, sajnos kisunoka sincs már...sok kényszerpihenő volt...Nem szeretek tétlenkedni...

      Törlés
  6. jó így együtt látni egy év termését :) én meg csak a töredékét ennek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mint irtam több pihenőm volt, valamivel le kell kötni magam, és az agyam... ... sok az apró kézimunka...

      Törlés
  7. Sok-sok szépséget alkottál az elmúlt év során, és dicséretes, hogy többféle technikával is foglalkozol. Izgat, hogy kell csinálni, megtanulod. Egyre tökéletesedik minden. Én csak gratulálni tudok Neked! Ja, és örülni a Tőled kapott dolgoknak! :)
    A blog látogatottságával nem lehet mit tenni. Én minden új bejegyzésedet megnézem, de már írtam, hogy nem mindig kommentelek. Ettől függetlenül van, hogy nem is egyszer visszajövök, és megnézem még nagyobb méretben is az alkotásaidat.
    További sok szépséges hímzést, horgolást, csipkézést, stb. és ehhez való sok szabadidőt kívánok! :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm... a sok jó szót...Mindig kell valami új... ajándékoknak..nem mondhatom hogy nagy családom van, de saját készítésű ajándékokat kapnak, igy mindig kell kitalálni újat...A barátoknak úgy szintén mindig kell apróság...

    VálaszTörlés
  9. Hihetetlenül termékeny vagy! Nagyon szépeket alkottál!
    Én még sosem csináltam ilyen összefoglalót, de a tavalyi igencsak soványka lenne...
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés