"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. január 15., kedd

Kesztyű..és a meglepik...

Már oly régen kötöttem, hogy csak a gondolataimba volt, hogy nagyon kesztyűt kéne kötni...ráadásul rég vett fonal is várt rám... valahogy féltem nekiállni, megint mint a süni úgy fog kinézni a kötő tű, macerás, nem  szeretem... dolgokhoz tartozik......voltak kételyeim, nagyon rég kötöttem már kesztyűt, megtudom -e csinálni..Nos csak úgy mégis csak neki álltam, unoka nem talált magának való amigurumit,.így most a kötés van porondon...Minta nélkül készült, mert azt gondoltam , ez a fonal "szétvágja" a mintát, meg arra mertem gondolni, hogy a fonal van olyan szép, és mintás, hogy nem kell bele más kötés minta.Szerintem szuper lett, és az ujj szaporítása sem látszik...
Maradt fonal, azt viszont nem tudom, hogy rövid, lábszárvédő ki jön e belőle...









Ajándékba kaptam mire fotozva lett, eltűnt a többi finom csoki...Nagyon aranyos, szép ez a rókica... itt is nagyon köszönöm  Helga...


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Gyerekek szervezkedtek... meglepit szerettek volna... de minden balul ütött ki... A menyem beteg lett,elmarad az összejövetel...nem baj, majd utólag összeülünk... akkor gondolták, hogy azért a meglepi meglegyen, fiam felhívott, hogy jön értünk, legyünk kész...mert hogy moziba megyünk hárman...majd kis idő mulva hívott, hogy nincs jegy.....Tudom van elővétel, de nálunk egy nappal előbb nem lehet szervezni... és be is jött amire ép nem számítottunk,hogy  a hibajelző azért van, ha a sátrakba valami baj van, bent riaszt a lakásba... De a hibajelző mondta fel a szolgálatott, nem jelzett, hogy lement a hőfok, és a kazán alján a ventillátor  meghibásodott, szerencsén múlott hogy nem fagyott el minden a sátorba...és hogy itthon voltunk...
Ezért utálom, a hideget a havat, a szélről meg nem is beszélve...Mindig itthon kell készenlétben lenni..Éjjel megint akkorra szél volt, azt hittem, hogy nem csak a sátrakat, de a házat is elviszi a tomboló szél...

///////Fodorka írta, mindenki csak a jót és szépet írja.. nos megkérdem, rajtam, rajtunk kivül érdekel e -valakit?mekkorra boszúság, el sem tudja képzelni  a történeteket...és hogy mit élünk át... minden alkalommal...
Tudom mi választottuk ezt az élet formát... nagy hülyék voltunk...Anyós szavával élve... kalapos inasnak kellett volna mennünk...
Ha ide ülök, nem a bajaimmal akarok foglakozni, kikapcsolni szeretnék...de egy másik szösszenet... egyszer régebben írtam , hogy a Takszövel hogy jártunk, és csak azért, hogy más ne járjon úgy mint mi, 4 nap után sem volt egy megjegyzés sem...igy kitöröltem.../////

 A virágot elhozta a gyerek  azért, és felköszöntött, bennünket.mi meg őt...Majd máskor megtartjuk ...

 előtte való nap a barátoktól... a csokik és a többi lemaradt...
Köszönöm hogy végig olvastál...

17 megjegyzés:

  1. Fodorka megjegyzéséhez: engem sem érdekel milyen az idő.Nem múlik tőle a létünk. Mindent kicserélni biztosan nem kell, de nagy lehet a kár. Sajnos minden földműves morgolódik, bizonyára megtépázta a fákat is a szél. Nem voltatok hülyék, mindenki abból él amit megtanult. Az tény, hogy nagyon rágörcsölsz.
    A kesztyű nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bea ha a léted a megélhetésed fügne, valószínű te is rágörcsölnél....és a fodorka nem az időről írt,,, hanem hogy mi blogolok csak a jóról írunk...

      Törlés
    2. Elég szomorú hogy neked csak a bejegyzésemről ez jött le...

      Törlés
  2. Szuper ez az ujjatlan kesztyű, én ilyet se tudok. Cat blogjában már megcsodáltam a rókás hímzést, olyan cuki.
    Sajnálom, hogy rossz dolgok is történtek, de nem lett nagy baj, ez a lényeg. :)

    Utólag is boldog névnapot kívánok Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a névnapi köszöntést...Azért nem olyan nehéz ám a kesztyű kötése...vannak sokkal nehezebb dolgok is amiket leküzdünk...Én se kötöttem , mint most pár éve elöször...

      Törlés
  3. Nagyon jól néz ki a kesztyű. Sajnálom, hogy ennyi bosszúság, baj történt. Az ilyen napok végén szoktam azt mondani, akkor romlott el a nap, amikor felkeltem.
    Reméljük most már jobb napok jönnek.

    VálaszTörlés
  4. Soha nem dolgoztam fóliában, de emlékszem rá, amikor pár éve írtál a jégkárról, nagyon megrázott. Azóta valahányszor az időjósok veszélyes időt mondanak a Dél-Dunántúlon, mindig eszembe jutsz, és imádkozom érte, hogy ne érjen baj, kár benneteket!
    Mert azt viszont tudom, milyen érzés, ha az ember látja sok-sok óra munkáját pillanatok alatt romokban heverni...
    Egyébként - szerintem - nem voltatok hülyék, sőt! Egy szál virág is szebbé teszi az ember napját, Ti pedig sok-sok szálat megtermeltetek már = sok-sok embernél sok-sok szebb nap :), meg ismered a mondást is: Ki a virágot szereti... :)

    Egyébként a kesztyűd is nagyon tetszik, szuper a színe is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a szép szavakat...és valóban, aki nincs kapcsolatban, vagy nem tudja, mivel is jár a mezőgazdaság, az csak lekezelő megjegyzéseket tud produkálni...Eddig csak gondolkodtam... irjak e... de nem éri meg, hogy felhúzzam magam..Másrészt, ha ezt egy idegen irja, legyíntek, hisz nincs tisztába a dolgokkal...És itt a pont a történet végén, mert nem foglalkozom a témával...
      Nem véletlen, hogy ma Magyarországon a legtöbb virág inportból származik, mert nem lehet kitermelni... az árát...Hiába sóhajtoznak sokan hogy jja persze milyen drága a virág... meg kell próbálni...Nekünk is mint a többieknek, rég váltani kellett volna... csak mivel nem vagyunk már fiatalok, nincs mire...

      Törlés
  5. De vagány ez a kesztyű, Vera! Marha jó a színe is, odavagyok érte!
    Régesrég az őskorban én is kötöttem kesztyűt, és igen, kicsit macerás a sok kiálló sündisznós tű, de olyan jó érzés volt a saját magam által készített kesztyűben járni.
    Két házzal odébb a fiatal házaspár eprezik. Tavaly télen egy hatalmas viharos szél leszaggatta az egész hatalmas fóliát. Annyira sajnáltam őket. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm pipulka...ügye? jó a szine a kesztyűnek??? én is azért vettem meg...már fel is avadtam... nagyon jó , és nem is gondoltam, hogy ilyen meleg is lesz...
      Sokszor láttam anno, mikor még sok fóliás volt,a környékünkön is, mekkorra károkat csinált az időjárás...és összeszorult a szívem, hogy min mehetnek át az ilyen emberek...Amilyen esszetlen idők vannak, már nem csak a fóliák és a fák vannak ilyenkor veszélybe...csak van aki még ezt nem érzékezte...

      Törlés
  6. Vera, olyan jól mutat a kezeden ez a kesztyű, kezed, körmöd is szép ezt mindig megjegyzem. Csipkéd pedig csodálatos szavakat már nem találok rá.
    Betegség mindig rátalál valamelyik család tagunkra még szerencse előbb, utóbb felépülnek.
    Sajnos az időjárás hatalmas nagy úrt, nem tudunk ellene tenni :( rettegni az erejét. Palkó olyan szépen írt a szakmád szépségéről, igen úgy igaz mennyi örömet szereztél már embereknek, ha közvetve is. Vigasztaljon a tudat, hogy tettél boldoggá embereket, talán ezért nem fog semmi rossz történni veletek. Megsegít a teremtő.
    Gondtalan napokat kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...köszönöm...kesztyű és a körmöm dicséretét is...Hogy a körmöm ilyen, az csak adottság, mert semmit nem teszek érte..levágom ha hosszú és ennyiből áll a manikür...Életembe egyszer voltam ,manikürösnél45éve...azóta még nem nyúlt hozzá senki, rajtam kivül...Mostanában már meg kell kicsit reszelni is, de régebben még azt sem kellett..A lakk meg széppé teszi a körmöt...

      Törlés
  7. Vera, el kell döntened, kinek írod a blogodat ?
    Nem minden érdekel mindenkit. Tehát ha csak kézimunkásokat akarod értesíteni a szépséges munkáidról, akkor írjál csak azokról.
    Ha kutyásoknak akarsz írni, írjál arról a tündi farkasodról.
    Ha….stb… sorolhatnám.

    Viszont: Ha a blogodat azért írod, MERT ÖRÖMMEL írsz (kicsit önmagadnak – esetleg későbbiekben visszanézve és visszagondolva régebbi eseményekre/érzelmekre) – akkor írd azt, amit a szíved kíván.

    De ne legyél meglepődve ha néha érkeznek „értetlenkedő” kommentek, avagy egyáltalán nem érkezik semmi…..
    Én se szólok hozzá minden témádhoz, de azért figyellek.

    Kedvenc mondásom: Nem kötelező ám engem olvasni ! Kommentelni se ! EZ A TE blogod, azt írsz bele ( és a kommentek közül azt törölsz ki) amit akarsz!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm fodorka...jól tudom, hogy az én blogom, vegyes, és nem is vártam, várom el, hogy rögtön mindenki nekiugrik és ir minden bejegyzésemre...
    Azt is írtam, nem "bántott" volna, ha ezt egy idegen irja... de mivel sok mindent tud rólunk és a munkánkról is, ezért ért váratlanul a megjegyzés... , DE LEZÁRTAM ezt a témát...
    Az egyik másik téma, hogy inpirál mindenkit,nem csak engem, ha van megjegyzés..jól esik ha reagálnakÉn nem szoktam senkit törölni, nyilvános...Kétszer töröltem, mert az egyik sex-el kapcsolatos reklámot tett fel, a másik meg gyógyszereket reklámozott úgy szintés sexel kapcsolatba...

    VálaszTörlés