"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. augusztus 19., szerda

felhők...

..Érdekesek, szépek, lehet találgatni, mire hasonlít.Nekem legtöbbször a tejszínhab ugrik be....Most olyan sok szép felhő van, hogy már nem futok a gépért... minden napra akadna.












itatóról ép szállt el a veréb...Mindennap nagy csetepaté van, isznak, fürdenek...itt vannak, hajnalba,és este...és napközbe is...
valószínű, gerle tojáshéj... újabb kis galambok születek.

olyan hirtelen borult virágba, hogy észre sem vettem, mikor  voltak bimbók.Más virágom, szinte mind kipusztult, a sok esőtől, vagy a szél törte ki...Idén rettenetesen néznek ki ...Gaz meg mint a tenger.

Jó pihenést kivánok, minden kedves erre tévedőnek, ,legyetek jók...
Köszönöm a figyelmet!!!

10 megjegyzés:

  1. Délután két talicskányi ezt-azt vágtam le és ki, húzkodtam ki, stb. Ez az eső tényleg felnyom minden növényt.Szépek a felhők. Verebekkel azért vigyázzatok, persze csak ha lehet. Hamar beköltöznek, aztán nehéz őket kitelepíteni. Tapasztalat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igazad van... de én a fát nem vághatom ki, árnyékot ad nekünk...és nagy értéke van... tejfölös pohárba hozta anyu...egy mondat kíséretében...szóval emlék...

      Törlés
  2. Ne vess meg érte, de a verebeket nem szeretem. Anno egy gyönyörű aranyeső bokrot vágtunk ki miattuk, mert másképpen nem tudtunk tőlük megszabadulni. Olyan ricsajjal voltak rajta, nem beszélve hogy milyen lett utánuk a környezet....
    A harangvirágod meg a margarétád csodaszép!
    Nekem egy óriás cápa úszik bele a fehér habokba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyet értek veled, de most per pillanatban
      nem tudok mit kezdeni...
      és igaz, tényleg cápa

      Törlés
  3. Virágos, felhős csendélet.Gerleturbékolás=csendhangja.......számomra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...HÚÚÚÚ sokszor már idegesítő amit csinálnak..Tudom mi szoktattuk ide őket, bár ez így nem igaz, mert a cinkéket és a többi kis madarat akartuk etetni, de sajnos a verebek is a cinkékkel jöttek.

      Törlés
  4. Beautiful picture of your clouds,
    beautiful photos of your garden thanks for sharing them

    VálaszTörlés
  5. Annyira szeretem én is a felhőket... Volt, hogy egyszer a férjemnek meg is jegyeztem: utána beléjük vagyok szerelmes.:-)
    Verebek... egy egész kolónia költözött az udvarunkba az eresz alá, tündériek. Amikor reggel és estefelé rázendítenek a szilvafán, hát... vannak vagy negyvenen. Imádom. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nálunk nem 40 -en vannak, egy egész fára valóan vannak.Verekednek, a tolluk a lakásba is bekerül, ahogy kinyitom az ajtót. A ricsajról nem is beszélve, hajnali négykor ébresztőt fújnak...és micsoda mocskot csinálnak...A szomszéd ház tetője alá fészkeltek...

      Törlés