"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. augusztus 15., szombat

terítő...

Még három kör van hozzá..,Elég lassan készült eddig is, most egy kis pihenőn van.Egy kis kitérőt tettem,más tervező mintáját kezdtem el.  A minta:::: itt található...A többiek színes  cérnából készítettek, én maradtam a fehérnél, nem akarok fonalat halmozni...Majd ha kész lesz mutatom egybe...
Köszönöm a figyelmet...
(közben elkezdtem a következő kört, hogy mikor lesz kész az nagy rejtély..Tegnap késő délután  kezembe vettem, de nem sokáig tartott, ugyanis, annyira izzadt a kezem, hogy a cérna is nedves lett, nagy nehézségek árán tudtam a gyűrűt összehúzni...Szóval semmi értelme  hogy kínlódjak vele... ráér, megvár.)






ma kora reggel ...









 Igy szállt fel a pára ma Pécs felett...kocsiból készült a kép.

éjjeli eső után...

4 megjegyzés:

  1. Szép lesz a terítőd! A képek megint nagyon jók!

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsian várom a végeredményt, mert már így is nagyon szép ez a terítő.
    Most mi is kaptunk az esőből bőven, szerencsére. Milyen gyönyörű ez az esőcseppes begónia!

    VálaszTörlés
  3. Your doily is looking lovely so far Thank you for sharing your beautiful photos

    VálaszTörlés