"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. március 9., csütörtök

Mohács...

 Utolsó mozzanatok , a zárónapról.. A téltemetés...Mi nem voltunk soha, mikor kicsi volt a gyerek, féltünk vele elmenni, nehogy megijedjen, később meg a fóliák miatt már nem lehetett télen sehova menni..Viszont  a családjával,  mikor az idő engedte,és nem volt tükörjég az út,  elmentek megnézni...





Megint több blognál is  olvastam, hogy kell e  folytatni az irást... mert a nézettség a békasege alatt van... legalábbis a legtöbbnél...teljesen mindegy hogy érdekes e a téma vagy nem...éss bólogatok...és annyira sajnálom...

9 megjegyzés:

  1. We are still reading! I like to read your posts, a different life to mine.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon különleges esemény lehet. Mi sem voltunk még soha.
    A blogolásnak azt hiszem, hogy sok helyen vége szakadt, mert vannak más, talán látogatottabb helyek helyette. Sajnálom, mert szerettem olvasgatni néhányat. Remélem, hogy azok maradnak! Én pedig magamnak készítem, amíg lehet csinálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokszor én sem tudom eldönteni akarom e...de valami legbelül hajt hogy ird meg, tedd fel... aztán majd lehet hogy lesz idő, hogy jól jön olvasni, hogy jjjé ez is volt? ezt is csináltam? fene aki tudja... sokszor lehangol... tudom nem kéne komolyan venni...

      Törlés
  3. Így igaz. Nagyon sokáig bántott, hogy egyre kevesebben olvasnak, és a kommentelés, mint olyan szinte teljesen meg is szünt. Aztán átkattant az agyam, azóta a blogom tulajdonképpen a naplóm, amit magamnak és leghűségesebb olvasómnak, a férjemnek írok. Így örömöt okoz. A látogatottság nem érdekel, ha jön valaki, aki ír az ajándék. 🙂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem talán azért hiányzik, mert a levelezés hiányzik, hogy megirja a véleményét, és én válaszolok, és újra ir...Gondolom érted...Persze jó ha beleolvasok mert sok dolog van , amit elfelejtettem, azt itt meg lehet nézni, pláne amik készülnek, van hogy elfelejtem, hogy ezt vagy azt készitettem, mert ajándékba ment...Sajnos soha nem volt idő túrázni, kirándulni, igy mással foglaltam el magam,,szeretem másnál elolvasni..Most meg már az egészségem sem engedi a mennéseket...Az hogy leirom hogy ülök a fűbe... és van rá 30 vagy több irás... ...ezt nem értem... biztos velem van a baj...

      Törlés
  4. Tavaly voltunk Mohácson a busójáráson . Szenzációs érzés volt , persze, mert elolvastam előtte az eredetének a történetét . Igy tudtuk mi miért olyan amilyen . És a téltemető tábortüzkor eljöttünk , nem akartunk egész úton füstszagban utazni , és jó messzire is voltunk otthontól . De egyszer muszáj volt ezt is megnéznünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gyerekek és más ismerős is tett fel képet, hamu is húllt rájuk...én igazán nem szeretem az ilyet helyben nézni... inkább videon, tévébe..Sok dolog van, amit szeretek kihagyni...fiatal koromba nem volt rá időnk... most meg már inkább nem... nem megyek oda.

      Törlés
  5. Én olvasnék magyar blogokat, csak alig van magyar blog. Leginkább a külföldi blogok pörögnek amiket követek. De most itt nálad találtam, egy nekem új blogost, akit elkezdtem követni :-)
    Nálam is 2 hónap szünet volt, mert képtelen vagyok időt szakítani a posztolásra. Hétvégenként jövök átfutni ki mit alkotott.
    Jó kis meleg zoknik, irígy vagyok, mert az én lábam mindig lefagy még itthon is. :-)

    VálaszTörlés