"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. március 4., szombat

végre.. mai szép

 végre kicsit ki lehetett menni.. végre kinyilt és pompázott az én kis krokuszom... szépséges a barka a szomszédba... vetettem kapot, retket,  hagymát dugtunk... a sátorba kicsit takaritotunk össze...végre ma láttam a gyerekeimet... hosszú volt ez a két hét...és megint sütöttem is pogikat... Imádom mert hamar meg van...











kisebb cikkekre vágtam, mint a receptben van, igy sok apróság lett.

köszönöm a figyelmet


2 megjegyzés:

  1. Annyira kis cukik a krókuszok :) az enyémek már lassan kezdenek elhervadni, nem is csoda, január 21-én nyílt ki a legelső.
    Barkám nincs az idén friss, nem voltunk úgy túrázni, hogy találtam volna valahol az erdőben. Hátha még szerencsém lesz hozzá, nagyon szeretem, nekem a gyerekkoromhoz kötődik, húsvétkor mindig volt otthon.
    Vera, az a szezámmagos kifli, ha lenne fényposta, kunyerálnék tőled :D én meg küldenék neked kőttes palacsintát :)

    VálaszTörlés
  2. Madarak hozták a barkát a szomszédba... de nagy szemű..olyan szép...és olyan hamar megnőtt, már többször visszavágtuk, mert a tetőt meg a kéményt eléri, de még intezivebben nől... hihetetlen..a karácsonyi ledégőket is barkaágakra tekerem...nekem nagyon tetszik, most is rajta van, erre majd a tojások is rájönnek...Néha kell egy kis vidámság..Pár éve vett Ernő utoljára,,,, akkor kiakadtam, mert nem volt nagyobb mint a karácsonyi virgács és majd egy ezres volt... akkor most mennyi lehet...Orsi ez a kifli addig tart a készitése amig összeállitod,és mehet is a sűtőbe...Hamar kész, a receptnél nincs szezámmag... de szerintem ez igy nagyon jó, eteti magát...frissen nagyon ropogos, másnapra azért kicsit visszapuhul...ráadásul ami nem is utolsó, nem sok összetevő kell hozzá..
    A te sütidhez,,, találtam egy receptet, olyan mint a tied, csak nem kell bele élesztő,...és csak mint a palacsintát kell sütni... Nagyon guszta.. én még biztos fahéjas cukorral megszórnám... mert fahéj kell mindenbe is...Én is adnék szivesen...

    VálaszTörlés