"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. március 11., szombat

Újabb zokni./k/

 Nem gondoltam, hogy ennyire jó lesz kötni... és igy belejövök...Ezek a fonalak igazi zoknifonalak, turkálóba vettem vagy 10 éve, amigurumikhoz, de kicsit sötét , komoly színnek véltem, aztán catániával kedtem horgolni a figurákat, ezek a fonalak meg csak zacsikba vártak... 50, 100 forintok voltak ezek a kis gombocok...darabja, most meg jó kis kényelmes  zoknikat lehet kötni belőle... Még a felavatás várat magára...Másnak milyen unalmas... már megint zokni...




közben majdnem kész a másik pár is.. csak a lábujrészt kell összevarrni, és ez is kész...éééééés még min dig maradt fonal...


még jó, hogy van mivel lefoglalnom magam... mert ép csak meggyógyultam, máris a térdem durrant be... még menni is alig tudok... inkább pihenőbe vagyok...áááá de jó hogy ilyen szar idő van... már dolog lenne kint... ma is esik fúj rendesen a szél is...

4 megjegyzés:

  1. I love seeing your socks. I hope your knee improves soon and the weather too.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy a forditással mindig jól megérted amiről irok...Köszönöm..

      Törlés
  2. Nagyon belejöttél ebbe a zokni kötésbe! Jól néz ki még akkor is ha maradék fonalból készült. Gratulálok!
    Gyógyulást a térdednek!

    VálaszTörlés
  3. igen belejöttem...nagyon jó kötni... de majd minden munkámmal igy vagyok...Nagyon rám férne már ez a gyógyulás... remélem ha az idő visszaáll és elmulnak a frontok, a térdem is helyre jön...

    VálaszTörlés