"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. április 18., csütörtök

2018-as Tavaszi terítő...végre kész.

Renulek minden évben ,  egy tavaszi terítő mintájával hív közös  kézimunkára...neki is álltam nagy lendülettel,és igazi kihívás volt... Ráadásul nekem a fonallal is volt némi problémám, hogy egyáltalán elég lesz e a fonal...Úgy gondoltam már akkor, hogy  közben majd  egy másik színű színt is beleteszek, és akkor biztos elég lesz a fonal...De valahogy  elmaradt, előző bejegyzésben is írtam már róla.Így sokáig hezitáltam,és akkor gondoltam hogy két színnel fejezem be,de ez a megoldás, igazából nem állt össze, de már vagy 15 csücsök kész volt...Láttam máshol hogy vegyes színnel készült a csücsök, de lehet, hogy én technikailag rosszul álltam hozzá, ezért nem lett jó,így bontani kellett, és nem vágni, mert hogy meg kell próbálni mégis csak az eredeti színnel befejezni...vagy elég lesz, vagy nem...ha nem szél nélkül marad...Nem bontottam soha, mert nekem valahogy nem ment, inkább vágtam, ha szükséges volt...Szenvedtem rendesen, és közben szinte nem volt olyan csücsök, amit nem kellet pluszba bontanom, mert mindig elrontottam...Gondolom már frusztrált voltam...legszívesen sarokba vágtam volna, hogy soha ne is lássam...De nem vagyok feladós , így nagy nehezen elkészültem... az időből is jól kicsúszva, mert már a többiek az idei terítőt készítik...
ÉN nem akarok hajócskát még látni sem mostanában, annyira megszívatott ez a terítő...Még soha ennyit nem szenvedtem...pedig jó pár ilyen nagy munkán túl vagyok...
Lényeg hogy kész, ráadásul még maradt is fonal...

A vasalásnál is lehet hogy egykét helyen elvasaltam, de nem bírtam már állni mellette, majd leszakadt a derekem.... Remélhetőleg azért látszik, milyen szépséges  lett a terítő, gyönyörű mintát készített Renata...Itt is nagyon köszönöm

A terítő 51 centi lett, 52 gramm ANCHOR  Aida 20.





tegnapi naplemente...
Legyen szép napotok!

9 megjegyzés:

  1. Wow, well done for finishing in spite of the difficulties! I gave up on my after I had made a mistake rows back, and just made a small version.

    VálaszTörlés
  2. Kész van, szép, a többit elfelejted.

    VálaszTörlés
  3. Nem kérdés, hogy megérte a bontást, az egész munkát. Gyönyörű lett, nagyon ügyes vagy. Nekem még jobban is tetszik, mint a horgolt terítők. Csodás, le a kalappal. Ha "nagy" leszek, majd én is megtanulom ;-)

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus amiket létre tudsz hozni !!!! Le a kalappal a kitartásod előtt . GYÖNYÖRŰ !!!! GRATULÁLOK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Vera, hűűűűű, hát ez hihetetlen szép!!! Hatalmas munka, még így is érzem a nagyságát, hogy hozzá nem értő vagyok, nagyon kitartó vagy, de megért minden fáradtságot. Remekmű!

    VálaszTörlés
  6. Emelem kalapom. Én életfogytig tartó börtönbüntetés alatt se tudnék ilyent készíteni....

    VálaszTörlés
  7. Megérte a sok-sok fáradságot, az biztos. Gyönyörű lett, a kitartásod pedig példaértékű. Kívánom, hogy még sok szép alkotás kerüljön ki a kezeid közül!

    VálaszTörlés
  8. Első képet, ha kinagyítom látom a kezdő hófelhőket, majd az olvadó havat, hóvirágokkal. Majd a kis ibolyákat, apró nárciszokkal, többféle tulipánt és a végén az orgona virágokat. Gratulálok nagyon szép lett!

    VálaszTörlés