"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. április 4., csütörtök

Alex és más apróság

Egyszerűen imádom, úgy ahogy van, ahogy viselkedik, kedveskedik,ahogy hazavár bennünket,és mielőtt elmegyünk,ráül a lábamnyomára, ahol beszáltam az autóba... hogy mindenhol ott van...felhivja magára a figyelmet...figyel...és alszik, nem is akárhogy..Amikor már nagyon menni akar, a kinyitott autóba elsőnek ül be....nem is lehet rá haragudni...mikor hazaérünk alig tudok kiszállini a nagy boldogságától...nem is ezt a bejegyzést akartam... de miután vannak fotók róla......itt horkol mellettem....


 a fóliába mig ténykedünk, és látószögébe vagyunk figyeli is mit csinálunk, ha messzebb vagyunk, már a sátorba is jön utánunk, nem baj ha meleg van...


 azért se nézek rád....




azért köztünk elfeküdni, beszorulva a fotel és a szék közé... kényelmes úgy aludni, főleg ha hozzánk is érhet...

nem szeret egyedül kint lenni
❤❤❤❤❤

 tegnap ahogy jöttünk haza Sellyéről...

❤❤❤


Tavasszal, nem ritka az "elfajzás" kétszínű szegfű..."Bóhoc".Munka közben...



Legyen szép napotok!

19 megjegyzés:

  1. Alex egy csoda szép fiúcska:)

    VálaszTörlés
  2. Vera ismeretlenül is nagyon szeretem Alex kutyusotokat.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andrea,valószínű ha találkoznál vele, akkor is a véleményed ez lenne...
      kedvessége határtalan... És én csodálkozom, mert egyformán neveltük az összes kutyánkat, mégis milyen agresszív és durva volt Maci...A szeretettől is megsérültünk,olyan vad volt...

      Bár , ilyenkor mindig az jut eszembe, egyforma nevelést kaptunk az öcsémmel, mégis egész más volt... mintha nem is testvérek lettünk volna...

      Törlés
    2. Vera egészen biztos vagyok benne, nekünk 3 különböző fajtájú kutyánk van, ill. a lányomnak, de én is sokat vagyok velük, és mindegyik kutyának egészen más a habitusa.
      Nagyon szerethető mind a három. Van még egy cicájuk is, teljes szimbiozisban élnek egymással, nekem külön szintén van egy cicám, és ők is egész jól vannak egymással, és a cicámmal is mind a három kutya másképp viselkedik, pld. az egyik kutyát a cica egyáltalán nem érdekli, de legjobban ezt a kutyát követi minden felé....))))

      Törlés
    3. Andrea köszönöm, hogy megtiszteltél és írtál...Tehetném én is tartanák több kutyát, cicát... de nem megy.Igaz, akárhol látok bármilyen kutyust vagy cicát, megnézem, mert szeretem őket, tetszenek...Vahúr kutyánk fogadott be egy cicát, buszmegállóba kitett valaki egy dobozba egy kiscicát, szomszéd kislány haza hozta, de náluk nem maradt el, átjött hozzánk..Párom mondta, ha a kutya elfogadja madadhat...nagyon jól elvoltak, hizelkedett neki... A cicánk rohangált a lakásba, teljesen megőrült, hogy idegen macsek van és főleg, hogy Vahurnak még hizeleg is../Vahur képe itt van baloldalt fent/..Vahur kőmániás volt, állandóan kavicsokat hordozgatott, mindig volt egy kincs, ha lefeküdt maga elé tette...Másnap beengedtem a kiscicát enni, hizelkedett a kutyának, nem is volt semmi probléma, evés után ment ki, de a kavics a szőnyegen volt és csak oda szagolt, szegényke, Vahur abban a pillanatban elkapta a torkát...minden vérbe állt..és a szívem is, pedig csak egy napot volt itt, de szívünkbe lopta magát...A cicánk is lenyugodott... De én nem felejtettem el a pincurkát...A cicánk 3. kutyánkkal van...Nem alszanak együtt, de elvannak...Vahurral aludt együtt, a másik kettővel csak elvan.idén 14 éves lesz szeptemberbe.
      El tudom képzelni, hogy mennyire szerethetitek őket...sosem számit, milyen fajta kutya, vagy cica...

      Törlés
    4. Vera én is sajnálom szegény cicát, nehéz lehetett látni, hogy mi történt, csupán azért a fránya kőér.((( Nekem ez a második cicám, és mind a kettő teknőctarka. Az első cicám 17 évig élt, sajnos 4 éve elment a cica-vadászmezőre, 1 év telt el mire éreztem, hogy nyított vagyok egy másik cicára, ez a második cicám 3 éves mentet cica, megláttam a fotóját, ahogy kapaszkodik a csiberácsba, és ott el is dőlt minden. Természetesen egész más természetű mind a két cica, az első visszahúzódó, szekrénybe bújó cica volt, ha jött valaki rögtön elbújt, és csak akkor jött elő, amikor számára szimpatikus volt, akkor oda is ment az illetőhöz. Érdekes megérzéseik vannak az állatoknak. Ez a második cicám pedig egy nyított, mindig elől levő, jövő-menő, ha a TV-ben állatos film megy, akkor odaül a TV elé és nézi.
      A 3 kutyával agility sportot űz a lányom, ill. a 9 éves laceland terrier már pihenőn van.
      Amennyiben bővebben érdekel, akkor e-mail címedre szívesen küldök fotókat.
      Igaz az a mondás, hogy "állat nélkül lehet élni, de nem érdemes."

      Törlés
    5. Természetesen...irj és küldj...köszönöm!!!

      Törlés
    6. Vera szívesen, de nem tudom az e-mail címedet, vagy itt van valahol, csak én nem találom?

      Törlés
    7. Lemész a blog aljára,ott van hogy további frofil,rákatt,és bejön egy oldal, a képem alatt az emíailcim...

      Törlés
  3. Alex tündér kutyus látszik a kis pofikáján. Mivel bérházi lakók vagyunk sétáltatni már nem tudnánk egy kutyát/régen volt de akkor még lányom vitte le/ ezért a bérházunkban élő kutyák rendszeresen simogatva vannak általam:-)) Szépek a virágaid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva, hálás vagyok, hogy Ő választott bennünket...A sok kis kutya közt, a férjem csattintására rögtön odajött hozzánk, ahogy guggoltunk.ép olyan aranyos volt mint most...
      Persze mint minden kutyusnak, neki is voltak "dolgai".férjem mesélte... de sokszor láttam is, de ugy tettem, mintha nem láttam volna, a virágokat mindig kiszedte, hordta a cserepeket is, ment utána
      és ültette, hogy ne vegyem észre...Öregségünkre nagyon jó, hogy van nekünk...

      Törlés
  4. Egyemmeg,imádat ez a kutya, a legjobb helyen van Nálatok!!! :-)

    VálaszTörlés
  5. A helyzet az, hogy MINDEN kutya aranyos. És vannak aranyosabbak. A saját pedig a legaranyosabb :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom...és sosem állítottam hogy a többi kutya nem aranyos...Több barátunknak is volt kutyája, ha láttad volna hogy örültek , nekünk, mi meg nekik...
      Egyszerűem szeretem az állatokat,és hogy Alex a min den? lehet, ..egyszerűen jó hogy van...és nem azt jelenti hogy a többit elfeljtettük...nem múlik ugy el nap, hogy ne lennének említve...

      Törlés
  6. Jó olvasni mennyire szeretitek a kutyust.
    Még az elfajzott szegfű is szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felelősséggel jár..és igyen szertjük Alexet is, és a Cicát is... az hogy a macsek nem szertei a babubusgatást az egy dolog...és inkább már a nap nagy részét alvással tölti... ott ahol akarja...jelen pillantba a hálóban, pedig előtte sosem járt a hálószobába...

      Törlés
  7. Vera sajnos a művelet nem hajtható végre, hiába van odaírva, hogy kapcsolat felvétel "e-mail" cím.
    Most mennem kell, nagyon szép napot kívánok Neked, ill. nektek.

    VálaszTörlés