"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. április 24., szerda

""csakúgy""

Lassan nem kell már irni sem, mert minek...Elég a fotó,aki be néz, és tova megy, megirja a saját bejegyzésését és már megy is ... /ha még vezeti a blogját.///

A tavasz jön...és persze a fák, virágok éledezenek...












 Szomszédom, szomszádjánál van...


 tavaly egy vakond elment a gyökérzet alatt... ennyi maradt a kedvenc clematisból...sajnos úgy tűnik elpusztul az egész bokor...





 Fodorkának fotóztam...tavaly ez volt a proba metszés...







nem én tettem a játékát a fejéhez...
egyszerűen tündériek...és imádni valók...

19 megjegyzés:

  1. Szép virágok akár a tied, vagy a szomszédé :)
    Klematiszt valószínű erőteljesen vissza kellene vágni, talán megújulna mint a jól megnyesett fák is. Itt most nem nagyon értem Fodorkának írt megjegyzésed. Ugye tavaly raktál fel képeket a lecsupaszított fákról, mostani képeken pedig látszik, hogy milyen szépen újra hajtanak. Így van, vagy nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Juci...nem valőszinú, hog meg lehet menteni a clematiszt...
      igen arról a fa metszéséról van szó, amit annak idején megmetszettek...Azt hogy szépen hajtanak túlzás, mert ezek a fák óriások, és ahoz képest nagyon kicsi a lombja...Az egész város szinte mindenhol csonkitott fákból áll... nem valami szép látvány...

      Törlés
    2. Szerintem pedig szépek lesznek azok a fák. Nem mindig az elvadult természet lehet csak szép. Talán a villany vezetékek végett kellett kordába szedni a lomb koronát, lehet baleset veszélyes volt. Hasonló esetekre tudom felhozni a városunkban már tíz éve vagy több is talán teljes utca hossznyi nyárfát vágtak ki amik már el voltak öregedve, törtek egy, egy nagyobb vihar alkalmával áram kimaradások voltak és ami hozzátartozik szemet sem volt szívderítő látvány. Viszont most mikor végig mentem az utcán gyönyörű látvány fogadott, megnőttek az ésszerűen újra telepített fák, énekelni lehetne a különbséget. Az akkori főkertészünk értette a dolgát!

      Törlés
  2. Igen, igen nagy a csend a blogokon sajnos. A fotóid mindig szépek és aranyosak. Látom Alex kedveli az ajándékba kapott karfiolját:) A cicád pedig nagyon gondolkodik valamin:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden alkalommal félve nyitom ki a blogot...Sajnos a facénak ilyen nagy ereje van...
      Én is sok mindent ott olvasok el... de a blog az más... személyesesebb...kedvesebb...

      Törlés
    2. A cica addig követ, mig amit ő akar nem érvényesül... ezért képes köcvetni, őrini, akár igy figyelni is, mikor indulok a konyha irányába!

      Törlés
  3. Én is a blogra szavazok, a fészt nem szeretem, túl nyilvános nekem. Ezek az állatok, ha gondot adnak is, de kincsek az ember körül.

    VálaszTörlés
  4. Cicus és Alex!!! Imádom őket! :-)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hűűű, de durva az a klemátisz, ahogy elpusztult :((( emlékszem a fotóidra, mikor rengeteg virágot fotóztál róla, nagyon sajnálom, de azért remélem túléli, olyan szívósak ezek, én nem tudom hányszor ültettem át a klemátiszomat, letört sokszor tőből, tavaly a palánkot festettem amire rá volt futva, na akkor is azt hittem nem marad meg, de gyönyörűen kihajtott az idén is, úgyhogy reménykedj!!

      Törlés
    2. Ügye? minden nap nézegetjük, hogy hogy is lehetne megmenteni...de vártunk, hogy lássauk hol van élő hajtás... Nem sok...Sajnos valahogy betévedt egy vagy ki tudja mennyi, vakond mindent kitúrnak...A járda közt kb egy centi hely van, ott felnyomta a földet...Brutál amit művel, vagy művelnek...Egyébként sem a legjobb helyük van, ez egy feltöltött rész, szerintem föld is alig van ott ... hamar megégnek a levelek, mert tűzi a nap egésznap... A másik későbbi és lila klematis, azokat visszavágjuk, minden alakalommal, előtte sosem mertem, aztán Alex volt az első aki visszametszette, azóta én is vissza vágom...Köszönöm a tanácsot...

      Törlés
  6. Sajnálom a klematiszt, olyan gyönyörű volt!
    Cica és Alex nagyon aranyosak! Cuki, ahogy Alex odadugja fejét a játékához.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sajnálom énis, nem csak mi csodáltuk meg, aki erre járt meg nálunk volt ... hogy ilyen gyönyörűt még nem is láttak... sajnos ez van...

      Annyira édesek tudnak lenni ezek a szörös gyerekek is... ahogy oda teszik maguk mellé a játékaikat..Imádom...és szeretem nézni ahogy alszik...

      Törlés
  7. Én is sajnálom a klematiszt. :-( Mindig olyan csodás fotókat raktál fel róla. Egyébként szerintem is érdemes lenne megpróbálni visszavágni, hátha töröl újra tud hajtani. Nekem ugyan nem ez a fajta van, de ami van már a 3. helyre van átültetve és úgy tűnik ez lesz a jó, minden évben tízcentire vágom vissza februárban és idén már most a pergola tetején jár. :-)
    A cicus és Alex nagyon édi. :-)
    Sajnos én is ritkán vagyok most a blogon, mert alig alkotok valamit. De ha valamit sikerül alkotnom azt inkább itt mutatom meg, mert a facen nem nagyon értékelik. Szóval én még biztos, hogy maradok a blogon, még ha kevesebbet is alkotok mostanság.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Bár ez a fajta nem visszavágos...azért volt ilyen nagy..egyszerre vettem mindet...de most idén visszavágás lesz, hátha sikerül megmenteni...
      A face az egy külön világ...Aki sokat van ott és "ismert" azt a rendszer is kiteszi, a többit a süllyesztőbe, tehát már nem is látja senki mit tettél fel, hacsak egy ismerős nem botlik bele a kézimunkádba...

      Törlés
  8. No, ideértem..kissé sűrű napok után.
    A fák: no, a régi formájuktól messze vannak - de talán idővel mégiscsak lesz belőlük valami rendes kinézetű növény...De én nem tudok mást írni. utálom ezt a fametszési módot. Arról nem is írtam, hogy ezzel a madarak fészkelőhelyei is tönkremennek...Na, mindegy, megváltani nem tudom a világot...
    A lila akác gyönyörű - nagyon szeretek minden akác-félét, a klematiszhoz viszont nem tudok hozzászólni nekem sosem volt. De próbálkozz a visszavágással, hátha....
    A cirmid nagyon elmerengett, vagy csak figyelt valamit ?
    Alex meg - hát Alex meg egy kutya és a kutyákat csak imádni lehet....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mintha magamat hallanám...ép ezt mondtam én is...Ráadásul igazából árnyékot sem ad, mert ha nem is tök kopasz, de kevés ág és levél van rajta... Most láttam máshol, ahol levágtak ágat, szöggel meg valamilyen anyaggal van eltakarva a levágott rész...
      A cica engem követ, ha kell neki valami,és mig nem kapja meg addig jön utánam...Nagyon kitartó... mint a cicák...

      Törlés