"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. április 12., péntek

Keretben...

Most szem előtt lesz több évi munkám, mert az útobbi jó pár évben amihez itthon nem találtunk keretet,////Nálunk van  a keretgyár,annyi keretet turkáltunk össze, de pont mindig olyan nincs, ami jó lenne/////az várt a keretezésre...Minden évben ,mikor kérdezte a párom, mit szeretnék, név, és születésnapomra, a válasz a keretezés, valamelyik munkámnak... volt...és úgy annyiba is maradt...Tudom nem olcsók ezek a "ügyek", igazából nem is erőltettem, sajnáltam rá a pénzt? igen...
Az hogy most a nagy munkáim keretben tündökölnek, más története is van, annyira nem is érdekes, lényeg hogy elnyerték végső formájukat...Már csak helyet kell keresni,.. 

 fehér a paszpartu...


5 éve várt már ez a cicás kép...

14 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, nagy munka mind, megérdemelték a keretet ! :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek! Sorozat madarainak valami nagyon különleges helyet találj ahol, gyönyörködhettek benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Juci! Sajnos nincs kivételezés...ez az egy helyem van... napaliba nem teszem, csak este vagyunk ott ..nem is látnánk...

      Törlés
  3. Gyönyörűek a munkáid, nagyon jók a keretek! Kár lett volna a fiókban hagyni őket...
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ildikó...Nagy boldogság hogy most szem előtt vannak!

      Törlés
  4. Csodásak! :-) Gyönyörűek lesznek a falon. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... most még össze vannak zsúfolva, talán sikerül nagyobb helyre szert tennem...

      Törlés
  5. Húú azok a blackwork képek, nagyon tetszenek. Nálam is bakancslistásak. Megérte a keretezés, az hogy minden nap láthatod a gyönyörű munkáidat :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Majd 10 éve láttam elöször bleckworkös kézimunkát...akkor mondtam, hogy én aztán soha...Volt anno egy xszemes indexes társaság, ott közösen himeztek a lányok egy szép magas lányt, tetszett, de nem mertem belefogni, mig egyszer egy biscoru annyi megtetszett, nekiálltam, de akkor azt mondtam soha többet...Azóta jó néhány nagy kézimunka készült el... és akkor még nem emlitettem a kolibris madarat, ami igazán munkás volt, nagy szerelem volt első látására..és azóta is...

      Törlés
  6. Egész véletlenül tudom, hogy egy képkeretezés micsoda horror ár !! Elvittem egy régi képet, de nem hagytam a keretezőnél, mert szerintem a kép nem ér annyit, amennyit a keretező kért (volna). Ez eszembe sem jutott, hogy a vásárban is lehet(ne) keretet nézni....Megjön a tavasz, le is megyek.Köszi az ötletet !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. teljesen igazad van...Egyébként a PEPCO-ban is van keret...és aránylag egész jók...

      Törlés
  7. Mindegyik kép csodaszépen mutat a keretében. :)
    Nálam is rakásra állnak a hímzések a szekrényben, mert nagyon drága a képkeretezés. A városban egyetlen képkeretezőt tudok, horror áron dolgoznak. Valahogy meg kellene oldani. Nekem az az ötletem támadt, hogy előveszem a hímzéseket lemérem, felírom, milyen képről van szó (milyen színű keret jöhet számításba), és ha bolhapiacon járunk, nézek hozzájuk keretet. Itthon is sok keretem van, de ezek mérete sosem jó. Mert ugye amikor a piacon meglátom, szuper állapotú, és fillérekért adják, miért hagynám ott? Ilyenkor az jár a fejemben, hogy találok majd bele megfelelő mintát. Ja, csakhogy mindenhez borzasztó sok idő kell. Mintát találni, kihímezni, befejezni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Edit...
      nem csak a keret a drága, a paszpartu az a nagyon sok...Kértem, hogy minél kisebb legyen a keret,és a paszpartu is...Jól tudom csak kettőnknek tetszik.../gyerekeimnek egy se/ sajnáltam rá a pénzt... mennyi mást is tudtam volna rajta venni, de mivel közel öt év név és szülinapi ajándék, igy nem akarok rajta lelkizni..öt év és mindig vett volna apa ép olyat ami nem is kell,.....igy meg azért örülök neki...
      Ne hidd, hogy jegyzettel a kezedbe fogsz ép olyan keretet találni ami kellene...van egy szekrényre való, mondtam is hogy többet ne vegyünk, peddig oly szépek jönnek sokszor szembe velem...amikor kell, akkor ép az nincs, vagy a méret, vagy a színe...

      Törlés