"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. április 9., kedd

Az én "rókicám"...

Eső látásra , elolvadtam tőle, olyan szépséges, aranyos..."Szerelem első látásra" mondhatnám azt is...
Hónapokig álmodoztam, áhítoztam csak róla, mert van egy saját szabályom, nagy munkából csak egy lehet, amit hímzek, amúgy is van mindig más közben is..Alig vártam már hogy nekiálljak.Aztán amikor ott voltam a küszöbén megtorpantam, mert gondoltam, szebb lenne más anyagra hímezni, mint amire én szoktam, de nem vállalhatom be még egyszer, mint a szíves rókánál...bedagadt szem, állandóan könnyezett, fájt a szemem..Ennyi, tudomásul kell venni és örülnöm, hogy amit látok, azzal kell megelégednem...
Így aztán a a 14-es count  marad, "nagy" előkészületek mellett belefogtam...Csak "úgy suhant" a tű...és a lelkesedés...Persze közben derült ki, az unoka nem marad húsvétig, sőt azóta meghívták zsűrini Pestre,, igy pár nappal még  előbb elmegy a tervezetnél..gyorsan kellett összehoznom egy nyuszót, majd jövök vele...
Bármennyire szeretem, és könnyű varrni, nekem lessabban megy...majd kész lesz, mint eddig mindegyik...
Imádom ezeket a színeket...és még kész sem vagyok, de  szembe jött velem egy másik hímzős róka is...
Sajnálom, hogy itt nem tudom megmutatni,  a róka gyűjteményemet, amit a facén kezdtem el begyűjteni, és nagyon sok ismerős is küldött...Ezuton is köszönöm a sok segítséget, a  szebbnél-szebb rókicákért..









10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, de vigyázzál a szemedre! Szemrontó lehet ez a pici sűrű vászon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem vigyázni, bár ezt jól látom...köszönöm a látogatást Éva

      Törlés
  2. Nagyon szép lesz, gyorsan is haladsz a kitérők ellenére is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva, csak úgy tűnik, hogy gyorsan haladok...

      Törlés
  3. Erre szokta az uram mondani, senki sem hajt. Helyes lesz a minta már amennyit látunk belőle.Ráérsz vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anikó drága, a blogom, bal oldalán mindig kint van az aktuális, nagyobb munkám képe, amit hímzek, ott látni,..Én másnál is szeretem ha kint van a fotó, mert követhető,és tudom mi készül...
      és valóban nem kerget a tatár, majd elkészül ez is , mint a többi.

      Törlés
  4. Nagyon jól néz ki, majd elkészül hamarosan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem... nem sietős... végre sikerült az utolsó fonalat is nagy sokára megvennem, mert miért ne ami nekem kellett az nem volt...köszönöm

      Törlés
  5. Gyönyörű lesz, már most látszik.

    VálaszTörlés