"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. március 3., kedd

Lapos kacsa...

Most mondjam az elején ,hogy a kacsa csőrét vagy 5x bontottam?... pedig így van, de utána is valahogy nem ment, pedig ez egy tök egyszerű...ráadásul alig 5 szemből áll a csőr, nekem mégsem úgy állt ahogy nekem tetszett volna...Persze egy délután megvan még így is...Már nem is csinálok ügyet az ilyesmiből, mert az nem is igazi, ha legalább egyszer nem kell bontanom rögtön az elején.legyen az akár milyen kézimunka.. nabumm 5x... Mostanában nagyon rossz szériában vagyok ettől a rengeteg idegtépő széltől...Mint látható, azért én győztem... előkerestem amit tavaly készítettem...A tavalyi műszálas fonal, lazábbra tömve... nekem jobban tetszik...Ami most készült, Catania... sprőd, nem olyan finom tapintása van, nehezebb is vele horgolni, mint a műszálas fonallal...Én személy szerint azt mondom a műszálas fonalakkal szebb az amigurumi, mert hiába a szoros horgolás, azért lazább, jó a tapintása...és az szerintem fontos, hogy amikor megfogod, milyen érzést vált ki belőled...HÚÚÚ de komplikált lettem, viszont a gyerekeknek ez jobb, mert nem szöszölődik...Na szóval, mindenki eldöntheti  milyen fonallal  készíti a figurákat...


.

a szem gyöngy és sokszor varrtam át...
köszönöm a figyelmet!

17 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki lett.Évek óta szeretném meghorgolni ezt a kis figurát, terveim vannak vele.....és mindig valami mást csinálok :) 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi... mint írtam egy délután, 1-2 óra alatt kész.
      Én is halogattam sokáig, mikor is végre tavaly sikerült elkészíteni, csak most megint előjött... hogy jó lenne...

      Törlés
  2. Nagyon aranyos kis kacsákat horgoltál.

    VálaszTörlés
  3. bocs de ezen nagyon nevettem: lapos kacsa :D mármint az elnevezésén, de attól függetlenül nagyon aranyos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze jó neve van...ez a hivatalos titulusa..szerintem is aranyos... Egyébként rengeteg aranyos kis figura van, csak győzze az ember, meg a keze

      Törlés
  4. Nagyon cukik! :) A legkisebbeket a legnehezebb elkészíteni, legyen az bármi. Szöszölős, molyolós dolog. Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi..Igazad van, amikor azt hinnénk ááá ez egy kicsi, hamar kész jó nagyot tévedünk, ráadásul, szerintem sokkal nehezebb a horgolás is, mint egy normális figuránál.Sokszor megfájdul az ujjam ilyenkor és a körmöm.

      Törlés
  5. Aranyos, megmosolyogtató kis figura. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi... szerintem minden ember megmosolyogja ezeket a figurákat.... hisz olyan kis aranyosak., nem csoda hogy a gyerek is nagyon szeretik...

      Törlés
  6. Aranyosak. Még csillagjuk is van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi...A minta szerint is ilyen hímzés díszíti.

      Törlés
  7. Ha lapos, ha nem akkor is nagyon cukik!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NNa jaa... ez bizony lapos kacsa....köszi, szerintem is aranyos...

      Törlés